מאות השתתפו באירוע לזכרו של חנן פורת

באירוע לציון חמש שנים לפטירתו של חנן פורת אמר שר החינוך: " חנן השאיר לנו נוסחה מדויקת – ´בנפשו יביא חלומו´. צריך חלום גדול לפעול, וצריך מסירות נפש"

חדשות כיפה שירה רביד 10/10/16 12:43 ח בתשרי התשעז

מאות השתתפו באירוע לזכרו של חנן פורת
יחצ, צילום: יחצ

באירוע שהתקיים בשבוע שעבר בבנייני האומה בירושלים, השתתפו מאות אנשים לציון חמש שנים לפטירתו של חנן פורת ז"ל. בערב נשאו דברים הרב חיים דרוקמן, שר החינוך נפתלי בנט, השר אורי אריאל ואמיתי, בנו של חנן.

שר החינוך נפתלי בנט אמר: "חנן השאיר לנו נוסחה מדויקת - 'בנפשו יביא חלומו'. צריך חלום גדול לפעול, וצריך מסירות נפש. עכשיו התור של הדור שלנו, אנחנו צריכים לעבור משימור לכינון, לעבור מבלימה להכרעה. יהודה ושומרון תהיה חלק ממדינת ישראל הריבונית, ובזכות אנשי עמונה נוביל פתרון אסטרטגי לכלל ההתיישבות בארץ ישראל".

(צילום: שלומי אמסלם)

הרב דרוקמן דיבר על ההקשר של 'אור וטוב' והימים הנוראים, ושאל: "איך הייתה נראית ארץ ישראל בלי העשייה של חנן? אנחנו צריכים לצאת מן העצרת כשאנחנו לוקחים איתנו משהו מהעשייה של חנן. כל אחד מאיתנו נדרש לעשות כמה שהוא יכול ומה שהוא יכול, עלינו לקדם את העם, את המדינה, את הארץ ואת העולם".

את הערב הנחתה סיון רהב-מאיר, והפיק משרד הפרסום אשחר &more. הופיעו בו אהרון רזאל ושולי רנד, שסחפו את הקהל להרקדה סוערת לקראת יום הכיפורים.

(צילום: יחצ)