יצאנו לבדוק: לחמם צהריים בלי מיקרו

סדרת הארוחות הצמחוניות של "שף הדרך" מאפשרת ארוחת צהריים חמה - בלי מיקרוגל. איך זה עובד והאם הטעם שווה את זה?

חדשות כיפה רעות קרן 23/06/13 09:19 טו בתמוז התשעג

יצאנו לבדוק: לחמם צהריים בלי מיקרו
יחצ, צילום: יחצ

הפעם יצאנו לבדוק את סדרת הארוחות הצמחוניות של 'שף הדרך'. המנות: פסטה פוזילי עם שבבי סויה ברוטב עגבניות ונתחי סויה מוקפצים עם אורז וירקות בנוסח סיני.

אז איך זה עובד?

בתוך שקית מונח מגש האוכל סגור היטב, מוסיפים לשקית מי ברז וסוגרים אותה. כל שנותר לעשות הוא להמתין 10 דקות במהלכן, השקית תתחיל להתחמם ולהעלות אדים, אך אל חשש היא איננה הולכת להתפוצץ..(זה לפחות היה חששנו העיקרי..) נשמע קל עד כה? חכו עד תום עשר הדקות ונסו לפתוח את השקית.. השקית אינה נפתחת בקלות לכן תצטרכו להיעזר בסכין ולמאלתרים שביניכם, יש מצב שעם הלדרדוס זה יעבוד.

התיישבנו לארוחת צהריים משרדית, רעבים וסקרנים פתחנו את השקית..

אז מה אומר?

מבחינת המראה האורז נראה בסדר גמור. לגבי הטעם? בעדינות אומר שלא היה הכי טעים. התיבול היה מוגזם ולאורז היה טעם לוואי. הפסטה לעומת זאת נראתה הרבה יותר מחשידה ונדמה כי העגבניות ידעו ימים טובים יותר, אבל למרות המראה הבלתי מושך בעליל סך הכל הפסטה הייתה טעימה, בהחלט משהו שהיה נחמד לאכול באמצע טיול בחו"ל.

שוחרי הבריאות בינינו לא יתקרבו מלכתחילה למנות אלו אבל גם ה'בריאים לייט' ישמחו לדעת שמנת הפסטה ללא חומרים משמרים, אבל מנת האורז מכילה מחזקי טעם, חומרים משמרים.

מחיר:

כל מנה עולה 35 ₪ , די יקר בהשוואה למנות החמות לסוגיהן שמחירן כ- 6.49 ₪. אומנם במנה חמה יש צורך במים חמים, אך לטעמי הפער העומד על עשרות אחוזים במחיר לא מצדיק עצמו.

תכל'ס:

מנות 'שף הדרך' קלות להכנה, מספקות פתרון נוח לטיולים ובייחוד לטסים לחו"ל בינינו, אם מאסתם באכילת לחם וירקות המנות יספקו אתכם בהחלט.

לסיכום: 6 בסולם מועלם-קרן