"ימבקרח 2014" - במתחם התחנה הראשונה בירושלים

גם אם השלג לא מתכנן לחזור, יש מי שיחזיר לנו לפחות את הקרח - פינגווינים וכלבי ים בימבקרח בירושלים ויש לנו כרטיסים עבורכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/14 16:35 ט באדר ב'

"ימבקרח 2014" - במתחם התחנה הראשונה בירושלים
יחצ, צילום: יחצ

'ימבקרח', מתחם החלקה חדש,יוקם במתחם התחנה המתחדש בירושלים ויתקיים בין התאריכים 3.3.14-22.4.14 וגם במהלך חג פורים וחופשת הפסח. 'ימבקרח' מציע למחליקים, לילדים ולכל המשפחה בילוי מדהים וחווייתי הכולל החלקה על הקרח על גבי משטח ענק בקומפלקס המשתרע על פני שטח של 600 מ"ר של קרח. עבור הילדים הקטנים, הובאו במיוחד עזרי החלקה בדמויות כלבי ים שיאפשרו לילדים לגלוש בישיבה בליווי הוריהם. הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות מהחלקה על הקרח עם עזרי החלקה בדמויות פינגווינים מיוחדים שיקלו עליהם את ההחלקה ויהפכו אותה לחוויתית יותר. "ימבקרח" מתקיים בהפקת חברת "אריאל".

רוצים כרטיסים לימבקרח ?
מלאו את הפרטים והשתתפו בהגרלה

|טופס|

מתחם ההחלקה של 'ימבקרח' מעוצב ומקורה. כמו כן, במקום מיזוג המבטיח משטח החלקה יציב וחלק לאורך כל היום. מבקרי 'ימבקרח' ייהנו משירות חם ומקצועי ממדריכים מנוסים ומקצועיים שילוו ויסייעו לחוויית הגלישה. בכניסה למתחם, יקבלו המבקרים ציוד מקצועי שיוסיף לגלישה מושלמת ובטוחה על הקרח. בנוסף , במתחם המעוצב יוכלו המבקרים ליהנות ממוסיקה נעימה שתוסיף לאווירה ותשמח את כולם.

חווית ההחלקה במתחם "ימבקרח" מוצעת לקהל הרחב: למשפחות, קבוצות מבתי ספר, קבוצות הוקי קרח מקצועיות. כמו כן, ניתן לקיים במקום אירועים עסקיים ופרטיים ועוד.

"ימבקרח" יתקיים בין התאריכים: 3.3-22.4.14
בין השעות: 14:00-21:00 . בחגים בין השעות: 9:00-23:00

מחיר כרטיס כניסה:
כרטיס כניסה לילד/ מבוגר 40 ₪
מחיר לקבוצות- 35 ₪ לכרטיס
מחיר לתושב ירושלמי בהצגת כרטיס 30 ₪