הסירי כתמים ודאגות מליבך

האם ראוי לסכן את שמלות השבת בכתמי מיץ ענבים, שמן ומרק? האם יש מה לעשות נגד הכתמים? לווניש קליה הפתרונות

חדשות כיפה שירה רביד 29/10/12 11:27 יג בחשון התשעג

הסירי כתמים ודאגות מליבך
יחצ, צילום: יחצ

החורף כבר כמעט פה ואתו השבתות החורפיות הביתיות. כאימא את חווה בכל שבוע את ההתלבטות מה להלביש (ואם להלביש) לסעודת ליל שבת. האם לכבד ולהלביש בגדים חגיגיים? האם לוותר ולהסתפק בפיג'מות שבתיות ביתיות? ושאלת מיליון השקל: האם ראוי לסכן את שמלות החג החדשות בכתמי מיץ ענבים, שמן ומרק?



אז נכון, שבת היא מלזעוק ושבת היא מלכבס, גם כשלפעמים ממש קשה, להניח בצד בגד מוכתם ולתת לכתמים לטבוע בתוכו.

הסירי דאגה מליבך - עם מגוון המוצרים של וניש קליה תוכלי להפסיק להלחץ במהלך השבת וברגעי אמוק כמו קרמבו מרוח, מרק חם על מכנסיים תכולות וכתמי בוץ על חולצה לבנה.

אז לא נורא, אומרים בוניש קליה, נצלי את יום המנוחה שלך כי במוצ"ש הכח הוורוד יכסה על פשעים.

ליקטנו לך כמה כתמים "אטרקטיביים" לשבת, וטיפים כיצד להיפטר מהם. לשימושך:

  • לכתמי יין ומיץ ענבים - מומלץ לשפוך וניש קליה ג'ל ישירות על הכתם, להחדיר את החומר לבד, להמתין 10 דקות ולשטוף היטב. לאחר מכן לכבס כרגיל ולהוסיף ג'ל וניש קליה לתא אבקת הכביסה במכונת הכביסה.
  • לכתמי שומן ממרק, דגים ושאר תענוגים - מומלץ לשפוך וניש קליה ג'ל ישירות על כתם השמן, לעסות קלות ולהמתין 15 דקות, לאחר מכן לשטוף ולכבס כרגיל עם תוספת ג'ל לתא האבקה.
  • לכתמי בוץ - מומלץ להשרות את הבגד ב-4 ליטר מים חמימים בתוספת כפית אבקת וניש קליה (יש לוודא שהחומר התמוסס) למשך שעה, לשטוף היטב ולכבס כרגיל. לכתמים קשים יש להוסיף אבקת וניש קליה לתא האבקה במכונת הכביסה.

וניש קליה מציעה מגוון מוצרים רחב להסרת כתמים בניהם ג'ל מסיר כתמים מכביסה צבעונית, נוזל מסיר כתמים ומלבין לכביסה לבנה וספריי לטיפול בכתמים נקודתיים ועוד מסירי כתמים ודאגות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.