הסוף להפתעות בחשבונית החודשית

חברת Orange משיקה מסלולים חדשים בהם המחיר החודשי קבוע. המרווחים העיקריים הם הצרכנים שמעתה לא יופתעו בסוף החודש

חדשות כיפה שירה רביד 17/01/12 09:49 כב בטבת התשעב

הסוף להפתעות בחשבונית החודשית
William Hook-cc-by-sa, צילום: William Hook-cc-by-sa

חברת הסלולרOrange משיקה קונספט חדש בשם "Orange clear". הרעיון העומד מאחורי המהלך הוא להקל על הלקוח העמוד בפני רכישת מכשיר טלפון נייד. בסיטואציה הקיימת כיום מוצעים ללקוח מספר רב של מסלולים תוכניות ותשלומים שלרוב מבלבלים את הלקוח וגורמים לו לתהות בסוף החודש על מה הוציא את הכסף, וכמה עולה לו באמת המכשיר הסלולרי שלו.

התוכנית החדשה נועדה לפשט את החיובים ולפזר את הערפל הקיים מעל החשבונית החודשית. חברת Orange תציע ללקוחות 6 תוכניות חדשות הכוללות בנק דקות ובנק sms בחיוב חודשי ידוע מראש וללא התחיבות. במסגרת המסלולים לא קיימת האפשרות לחרוג בגלישת אינטרנט, דבר שפעמים רבות מפתיע את הלקוח בסוף החודש.

חיים רומנו,מנכ"ל פרטנר ציין: "פרטנר התחייבה בחזונה למצוינות בשירות. כל פעולות החברה בימים אלו ממוקדות בהענקת חוויה אמינה, הוגנת, פשוטה ואיכותית ללקוחותינו. בצד השיווקי אנו מציעים היום מגוון הצעות פשוטות וברורות מתוך ראייה צרכנית כי זהו תנאי לניהול מערכת יחסים טובה ומתמשכת עם לקוחותינו. טיפוח הנאמנות ושימור מערכות היחסים בין הלקוח והחברה הם עניין משותף שבו שני הצדדים יוצאים נשכרים".

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר ציין כי:"התוכניות החדשות המושקות נבנו לאחר מחקרים ובדיקות רבות שנעשו עם לקוחות החברה כולל בחינה מבוקרת שנעשתה בשבועות האחרונים במספר מרכזי שירות ומכירה של החברה, בהם הוצעה התוכנית ללקוחות. במסגרת הבחינה נערכו מחקרי שביעות רצון ומהם עלתה שביעות רצון גבוהה מפשטות התוכנית וההצעה על כל פרטיה וכדאיותה הכלכלית ללקוח".

"הנחות היסוד העומדות בבסיס ההצעות החדשות", מציין קדמי, "הצעה כוללת, פשוטה ומובנת ללקוח, חשבונית ברורה ומובנת ללא הפתעות. בנוסף, יכולת של הלקוח להתאים לעצמו את התוכנית ואת המכשיר לצרכיו ותקציבו, במקביל מוצעים שירותי אחריות ותחזוקה במחירים מוזלים וזאת על מנת לאפשר שקט נפשי ובטחון.