איך ניהול לקוחות ומכירות בתוכנת CRM יכול לקדם את העסק שלך

יש לכם עסק? הגיע הזמן לזרוק את הניירות והפתקים הקטנים ולעשות סדר. לא תאמינו כמה דברים תגלו על העסק שלכם בתהליך

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/07/16 11:02 כב בתמוז התשעו

איך ניהול לקוחות ומכירות בתוכנת CRM יכול לקדם את העסק שלך
freepeek.com, צילום: freepeek.com

ניהול עסק הוא בהחלט דבר לא דבר פשוט. אחת הבעיות הגדולות של בעלי עסקים בעידן הדיגיטלי היא ניהול אפקטיבי של המידע הרב שנצבר בארגון. כדי שתוכלו לנהל את המידע בצורה טובה חשוב להתמקד בשיפור תהליכים והתייעלות במוקדים הבאים: מכירות, שירות לקוחות, פעילות פיננסית, בקרה וניתוח של פעילות העסק. באמצעות שימוש בתוכנת CRM תוכלו להפוך את כל התהליכים האלה ליעילים יותר ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

תוכלו לעבור בלחיצת כפתור להתנהלות דיגיטלית מלאה ולהזניק את העסק קדימה באמצעות שימוש בתוכנת ניהול הלקוחות של PowerLink. המערכת דינמית, בעלת יכולת התאמה אישית ותעזור לכם לעשות סדר בכל המוקדים החשובים בארגון.

המקום הראשון שמומלץ להתחיל בו הוא תחום המכירות - בעזרת תוכנה לניהול מכירות תוכלו לשפר את התפוקה של נציגי המכירות ולעקוב בצורה מקיפה אחר ההכנסות בעסק. למשל, בעזרת כלי העדכונים בכרטיס הלקוח אנשי המכירות יוכלו לתעד שיחות ונתונים רלוונטיים כדי לשלוט על המידע ולאפשר סנכרון מלא בין אנשי המכירות בשטח ובמשרד. בנוסף, הכלי החדש לאיחוד רשומות יאפשר לכם לייעל את הטיפול בלידים הנכנסים ולעשות סדר ברשומות הקיימות. בנוסף, תוכלו בקלות להקצות רשומות לנציגים השונים.

לאחר שתהליך המכירה הסתיים השלב הבא הוא שירות לקוחות - חשוב לשמור על קשר רציף ולמקסם את שביעות רצונם של הלקוחות. התוכנה לניהול לקוחות תאפשר לתת שירות מעל המצופה בעזרת מספר כלים פשוטים. בעזרת מנגנון הוספת משימה לא תשכחו שוב לשלוח ללקוח את הדברים בזמן. בנוסף, תוכלו להגדיר בקלות אפשרות אוטומטית לשליחת מייל מזל טוב ליום ההולדת או מסרון SMS לתזכורת לפני פגישה.

בעל עסק שואף שכל תהליך מכירה או קשר מול הלקוח יסתיים במכירה מוצלחת, אבל איך מנהלים את המסמכים החשבונאים שלכם ביעילות? כידוע, ניהול החשבונות הוא מתכון לכאבי ראש ולטעויות רבות. באמצעות כלי הנהלת החשבונות של Powerlink תוכלו ליצור בקלות ובמהירות דוחות פיננסים, להנפיק קבלות, חשבוניות מס, תזכורות על פרעון צ'קים ולבצע מעקב הזמנות ומשלוחים. כמו כן, ניתן לשלוט בזמן אמת ובאופן מיטבי על מדדים כספיים וניתוח של הכנסות והוצאות.

מנהלים רבים פועלים מתוך תחושת בטן מבלי לבדוק לעומק את הנתונים. באמצעות לוחות בקרה מפורטים תוכלו לנתח בצורה גרפית מדדים אנליטיים שיאפשרו לראות את התמונה הרחבה כדי לקבל החלטות חשובות. ניתן להציג בלוח הבקרה את כל המידע שנאגר במערכת לדוגמה: מדדים פיננסים, המרות מפרסום, ביצועי עובדים, מיפוי מוצרים נמכרים וחיתוכים על מאגר הלקוחות שלכם.

בואו להכיר יותר טוב את הלקוחות שלכם ולהגדיל את המכירות כדי לקדם את העסק להצלחה, תוכנת CRM של PowerLink עוזרת לעסקים שנים רבות ומאגדת בתוכה מגוון רחב של פתרונות במערכת אחת. להרשמה בחינם לחצו כאן