איך להעביר את האוכל לסוכה בלי להסתבך?

חג סוכות כבר בפתח ואתם מתחילים לחשוב על ניוד האוכל מהבית לסוכה ? רשת פעמית סטור מציעה כמה פתרונות שיקלו עליכם את שינוע האוכל ובאכסונו

חדשות כיפה באדיבות פעמית סטור 20/09/15 16:25 ז בתשרי התשעו

איך להעביר את האוכל לסוכה בלי להסתבך?
יחצ, פעמית סטור, צילום: יחצ, פעמית סטור

בטרם הספקנו להתאושש מההכנות לראש השנה אנו כבר מתקרבים לחג הבא- חג סוכות!, ושוב אנו מוצאים את עצמינו עמלים בבניית הסוכה ובמטבח בהכנות תבשילי החג. בתום כל ההכנות צריך להוציא את האוכל ואת כלי השולחן מהבית לסוכה הממוקמת בד"כ בחצר בניין המגורים דבר אשר יכול להיות מעייף ומייגע בפני עצמו. אז רגע לפני שאתם "יוצאים מהכלים", רשת פעמית סטור מציעה כמה פתרונות שיקלו עליכם את שינוע האוכל ואכסונו.

קופסאות איחסון מפלסטיק

לקופסאות הפלסטיק, מעבר לאפשרות השמירה על טריות והאסתטיקה של האוכל, יש כמה יתרונות נוספים והם היכולת הניידות והשינוע שלה, אינם שברים או שהשבירות שלהם היא בסבירות נמוכה מאוד ולכן יותר קל לשנע אותם. קופסאות האחסון המודולריות חוסכות גם מקום בארון וניתנות לשליפה בקלות.

כלי הגשה

סדרת Easy Serve ("איזי סרב")- סדרת כלי הגשה מהודרים, המאפשרים להכניס בתוכם את תבניות האלומיניום של התבשילים או דברי המאפה שנאפו בתנור, להגשה קלה ומרשימה. ניתנת לניוד מהבית לסוכה. בנוסף תחתית התבנית של Easy Serve, עשויה מרצועות מתכת, לכן ניתן להניח אותה ללא חשש על משטחי חימום שולחניים, דבר המסייע בשמירה על המאכל חם וטעים בעודו נמצא על השולחן. המוצר מגיע במגוון גדלים המתאימים לתבניות האלומיניום הסטנדרטיות הקיימות בשוק.

מגוון רחב של כלי הגשה (מגשים וקערות) שיקלו את השינוע של האוכל ישירות לשולחן החג בסוכה. כלי ההגשה מתאימים גם להנחת סלטים, פיצוחים, פירות , עוגה וכו'.

סירים חד פעמיים

סירים חד פעמיים מאלומיניום המגיעים בגדלים שונים, היות והם מתאימים לבישול ולחימום (בגז ובתנור), ניתן לבשל בהם ישירות ולנייד לסוכה בקלות.