כל מה שרציתם לדעת על ברי מתוקים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/06/20 22:21 א בתמוז התשפ

כל מה שרציתם לדעת על ברי מתוקים
קינוח, צילום: pexels (Julias Torten und Törtchen)

מתכננים אירוע גדול או קטן ולא יודעים מה כדאי להוסיף בכדי להוסיף עניין וייחודיות?
בר מתוקים הוא הטרנד הלוהט של מתכנני האירועים, עמדת קינוחים ומתוקים מעוצבים אישית שמוסיפה את הטאץ' המושלם לכל אירוע ומשאירה טעם מתוק של עוד בפה לכל אורח. אך איך אילו דברים צריך לברר לפני שאנו מזמינים בר קינוחים או שולחן מתוקים לאירוע שלנו? במאמר הבא ננסה לענות על כל השאלות בנושא.

יתרונות של בר מתוקים

לפני הכל נענה על השאלה למה כדאי בעצם להזמין בר מתוקים דרך חברה מקצועית בכדי לשדרג את האירוע על ידי הצגת היתרונות של בר מתוקים:

יכול להתאים לכל אירוע: בין אם אתם עושים מסיבה בנושא מסוים ובין אם אתם מתכננים חתונה אלגנטית וקלאסית, העיצוב האישי בא לידי ביטוי בכל הזמנה של שולחן קינוחים או בר מתוקים.

חלופות בריאות: כיום ניתן למצוא מגוון שירותי מתוקים לכולם, כך שגם אם ובמקרה אתם לא מחובבי השוקולד והעוגות והייתם רוצים להוסיף טאץ' מתוק לאירוע שאתם מתכננים, אז החדשות הטובות הן שיש אלטרנטיבות בריאות כמו: ברי פירות אקזוטיים מעוצבים או ברי יוגורטים קפואים ושלא קפואים ועוד מגוון אופציות בריאות, כך שאין מה לדאוג בכל הנוגע לעניין הקלורי.

כולם אוהבים מתוק (כמעט): האטרקציה המתוקה שבבר מתוקים נגישה לכולם, בין אם הבר נשמר לקינוח בסוף האירוע ובין אם הוא תואם את נושא האירוע מלכתחילה, כולם יכולים למצוא משהו שהם אוהבים בברי מתוקים, ההיצע הרחב ומגוון הקינוחים עונים על כל דרישות הקהל.

 

מה אפשר למצוא בבר המתוקים?

מעבר למפלי שוקולד, עוגות וקאפקייקס לשאלה מה ניתן למצוא בבר הקינוחים יש המון תשובות, מכיוון שלתחום האירועים יש ספקטרום כה רחב, כיום ניתן למצוא את כל סוגי שולחנות הקינוחים וברי המתוקים האפשריים כגון:

שולחן קינוחים פרווה: אם האירוע הוא כשר והייתם רוצים לסיים אותו בטעם מתוק, אז אתם יכולים להיות רגועים שחברה מקצועית המספקת שירות של ברי מתוקים מציעה גם פתרונות לקהל השומר כשרות כמו פאי תפוחים, מוס שוקולד מריר, בצק עלים עם שמנת צמחית ועוד.

בר קינוחים טבעוני: הפתרון האידאולוגי המתוק המושלם, אם אתם טבעוניים אז אתם כבר יודעים שכיום ישנן חלופות טבעוניות כמעט בכל מקום שאכפת לו מקהל הלקוחות שלו, כך שבנושא זה אתם יכולים להסיר חשש מלבכם.

קינוחים מעוצבים אישית: אם האירוע הוא בנושא מסוים או שהוא לטווח גילאים מסוים כמו מסיבה לילדים קטנים ניתן להזמין בר מתוקים או שולחן קינוחים המתאים לאופי האירוע.

 

עלות בר מתוקים

מחיר בר מתוקים ושולחן קינוחים משתנה בהתאם לגודל ורמת הקינוחים שהוזמנו בו, נשאלת השאלה כמה כדאי להשקיע באטרקציה נלווית כמו בר מתוקים? במיוחד באירועים גדולים בהם כמות ההוצאות היא גדולה, והתשובה היא שלמרות שבר מתוקים משדרג לחלוטין כל אירוע אין סיבה לחרוג מהתקציב שהוקצב לאירוע בכדי לשדרג את בר המתוקים, ישנם ברי מתוקים בעלי עיצוב מינימליסטי ואסתטי וקינוחים סטנדרטיים שיעשו עבודה טובה, אך כמובן שאם ברצונכם להשקיע בשולחן קינוחים מפואר ומעוצב אישית המחיר יעלה בהתאם.

לסיכום, בר מתוקים יכול לשדרג כל אירוע ולעשות את ההבדל, ניתן למצוא כיום ברי מתוקים ושולחנות קינוחים בעיצוב אישי שיתאימו לכל סוגי האירועים ולכל הגילאים.
מחיר הזמנת שולחן מתוקים משתנה בהתאם לרמת השולחן כך שבשולחן זול תוכלו למצוא גומי וקינוחים סטנדרטיים ובשולחן יקר יותר נמצא קינוחים בעבודת יד,
עוגות מעוצבות אישית ועוד.