חדש על המדף המוצר הזה יבטל את הצורך שלכם בהכנת פלטה לשבת

פתרון הלכתי מושלם לערב שבת וכמובן לימי השבת, חברת peerless פיתחה יחד עם המכון הטכנולוגי מדעי להלכה כיריים קרמיות אשר יכולות לשמש גם כפלטה לשבת |הפתרון המושלם לאלה שרוצים לחסוך מקום וזמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/24 17:08 כב באייר התשפד

המוצר הזה יבטל את הצורך שלכם בהכנת פלטה לשבת
PEERLESS ML-910CH , צילום: עולם הקלונוע

כל משפחה דתית יודעת שבכל ערב שבת שעה לפני שהיא נכנסת מתחיל הלחץ, הדלקת דוד? הספקת להכין מיחם? מה עם שעון שבת? ואז ברגע שנראה שהכל בשליטה נשמעת הזעקה "הפלטה, לא הכנו פלטה!", מהר ובמיומנות אתה גורף עם היד את כל מה שעל השיש ומנסה להלחם בזמן כדי להספיק להעמיד פלטה ולכוון גם את שעון השבת.

מי שמצאו לזה פתרון מהמם היא חברת peerless אשר יחד עם מכון טוכנולוגי מדעי להלכה פיתחו כיריים קרמיות שהופכות לפלטה של שבת - באופן שאינו כרוך בחילול השבת.

 PEERLESS ML-910CH

PEERLESS ML-910CH צילום: עולם הקלונוע

הכיריים של חברת PEERLESS דגם ML-910CH, בעלות 4 להבות לא מיועדות רק לשומרי השבת או רק לפלטה, גם בשימוש היומיומי המוצר מראה יכולות מרשימות, שכולל, נעילת ילדים בלחיצת כפתור, טיימר רב תכליתי של 99 דקות, מנגנון הגנה מפני חימום יתר, כיבוי בטיחות אוטומטי, מנגנון "מצב שבת", כולל משטח סיליקון לפי דיני ההלכה לשבת "גרוף וקטום", ו- 9 הגדרות שונות בהם תוכלו לבחור את טמפרטורת הבישול האידיאלית לכל סוגי המאכלים כדי לספק לעצמכם את תוצאות הבישול המושלמות.

 PEERLESS ML-910CH

PEERLESS ML-910CH צילום: ללא

ניתן לחבר את הכיריים כחד פאזי ללא טכנאי או להתקין כתלת פאזי עם טכנאי חשמל חיצוני מוסמך.

אישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה

אישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה צילום: אתר עולם הקולנוע

איך עובד מצב השבת ואיך זה מתאפשר הלכתית?

כאמור, המוצר שמפותח יחד עם המכון הטכנולוגי להלכה מותאם לשמירת שבת, כך שכאשר מופעל מצב שמירת שבת, כל 4 המבערים של הכיריים נמצאים במצב שמירת חום וכל 4 הנוריות חיווי יידלקו במקביל. המבער הפנימי והמבער החיצוני יכנסו למצב שבת. כאשר הכיריים ייכנסו למצב שמירת חום – כל שאר הפונקציות בכיריים יבוטלו כליל והכיריים ישמשו כפלטת חימום בלבד. הכיריים יכולים לתפקד במצב שמירת חום בחיבור חד פאזי 3.5KW וגם תלת פאזי 7.0KW.

יבואנית המוצר היא רשת עולם הקולנוע לה סניפים רבים הפרוסים בארץ.