כבר קניתם מתנה לאישה לכבוד ט"ו באב?

לכבוד ט"ו באב שיחול השבוע, נעמי גוטקינד-גולן מביאה לכם הצעות למתנות לבביות. אז אם עדיין לא נערכתם, תמצאו כאן כמה רעיונות טובים בטווח מחירים רחב.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 24/07/18 11:01 יב באב התשעח

כבר קניתם מתנה לאישה לכבוד ט"ו באב?
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

מעברים מהירים בין עצב לשמחה מאפיינים את לוח השנה היהודי לכל אורכו, בין אם זה מתענית אסתר לפורים, מיום הזיכרון לחללי ישראל ליום העצמאות, מצום תשעה באב לחגיגות ט"ו באב. כדי להתכונן פסיכולוגית וכספית למעבר הזה משבת חזון לשבת נחמו, מאבל לאומי לאהבה זוגית, חיפשתי מתנות שיתאימו למאורסות ורעיות, אימהות וחמיות (יש הרבה חתונות בעונה הזו של השנה), בטווח מחירים מגוון אבל בצורה גרפית אחידה: לב. כי זה הרי הסמל המוסכם לאהבה. וכמעט אינסטינקטיבית הלכתי לכיוון של תכשיטים. תליונים וטבעות בצורת לב, זו הייתה המטרה. לבעלי כיס כבד מצאתי את ההנחה הגדולה (65%) שנותנת חברת "יהלומי הבורסה" במבצע לקראת ט"ו באב (עד 31 ביולי), על כל התכשיטים באתר שלה, בהקלדת קוד קופון Lev73. הערת אזהרה: גם אחרי ההנחה מדובר באלפי שקלים. טבעת הלב הרלוונטית למבצע החיפוש שלי מצוידת באבן סיטרין גדולה ועולה 8,870 שקלים, לעומת יותר מ-28 אלף שקלים מחיר מחירון.

צילום: יהלומי הבורסה

 

בקצה המנוגד של הסקאלה נמצאים תכשיטי הלבבות הצבעוניים שהמעצבת מיכל נגרין השיקה ברשת חנויותיה במיוחד לט"ו באב - שרשראות, עגילים וטבעות בעבודת יד בשילוב אבני סברובסקי ב-199 שקלים (טבעות), 189-229 (שרשרת ותליון) ו-285 (עגילים). כולם בצורת לב.

מיכל נגרין

מיכל נגריןצילום: דימה רינשטיין

דוגמה נוספת: תכשיטי הלב של רשת PANDORA. סט שלם של שרשרת לב מכסף סטרלינג בשיבוץ אבני זירקוניה, טבעת עלי כותרת ועגילים תואמים, עולה עכשיו 750 שקלים במקום 936 שקלים. ניתן להשיג גם ברשת ג'קי-או.
ראויה לציון גם רשת פדני, שבדרך כלל יש לה תדמית יקרה, שלקראת ט"ו באב השיקה מבחר גדול של תכשיטי לב בזהב לבן וצהוב ובשיבוץ יהלומים, שהמחיר ההתחלתי שלהם הוא 790 שקלים, אם כי כמובן, הוא מטפס לגבהים, תלוי בכמות ובאיכות של האבנים היקרות בתכשיט.

פדני

פדניצילום: אלכס קוצ'רנקו

לא חייבים תכשיט כמובן. ברשת ברשקה יש חולצות טי עם הדפסים של טקסטים, בעיקר משפטי אהבה, מעוצבים בצורת לב. ברשת H&O יש מארזי טיפוח וקוסמטיקה בצורת לב העולים כ-80 שקלים וערכה של סדין, שמיכה וציפיות למיטת יחיד או מיטה זוגית, עם הדפסי לבבות בכ-90 עד כ-130 שקלים. וברשת קסטרו יש חולצות טי שחורות עם לב אדום גדול בחזיתן, בכ-100 שקלים.

קסטרו

קסטרוצילום: טל קרת

h&o

h&o

צילום: h&o

 

ואם התקציב מוגבל עוד יותר, ומקבלת השי אוהבת מתוקים, ומי לא אוהבת מתוק, ברשת מקס ברנר יש קופסת מתכת בצורת לב ובתוכה פרלינים משוקולד ב-43 שקלים. רעיון נוסף: בקיושי –סושי בר הכשרה, במתחם קניות גבעת ברנר, למזמינים מראש, יש ערכה של 8 יחידות סושי בצורת לב, ב-51 שקלים.

מקס ברנר

מקס ברנרצילום: יח"צ