חדש על המדף סוכריות הג'לי שמשפיעות על מראה השיער והעור שלך

חברת אלטמן בריאות המציעה מגוון רחב של תוספי תזונה במגוון קטגוריות  משיקה לראשונה בישראל את "ביוטין ג'לי בינס",תוסף תזונה בתצורת ג'לי  בינס להשלמה תזונתית וטיפוח כללי

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 14:05 ד בתמוז התשפד

סוכריות הג'לי שמשפיעות על מראה השיער והעור שלך
תוסף תזונה, אילוסטרציה | , צילום: Kmpzzz,Shutterstock

אלטמן בריאות, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, מציעה לצרכניות הישראליות מגוון רחב של מוצרים ייעודיים לנשים בקטגוריות השונות. אחת המגמות שתפסו תאוצה ברמה הבינלאומית בשוק תוספי התזונה הוא פיתוח של אשכולות ג'לי בינס, תוספים שמגיעים בתצורה של אשכולות ג'לי המעניקים חוויית שימוש מהנה, נוחה וכיפית יחד עם השלמה תזונתית של הרכיב הנדרש. כעת אלטמן בריאות משיקה לראשונה בישראל תוסף תזונה "ביוטין ג'לי בינס".

המודעות ל-SELF CARE הפכה לפופולארית, יותר ויותר נשים מחפשות מוצרים חדשניים לשימור וטיפוח המראה שלהן. על כן, אלטמן בריאות הידועה כחברה מובילה ומתקדמת בפיתוח מוצרים חדשניים ובהתאמה לצרכים בינלאומיים, פיתחה תוסף תזונה של ביוטין בתצורת ג'לי בינס- רכיב המשמש בין היתר לטיפוח כללי. מדובר בתוסף שהשלמת החוסר שלו בגוף עשוי להיות מורגשת בבריאות השיער והעור.

תוספי תזונה |

תוספי תזונה | צילום: אלטמן בריאות

ביוטין הנו ויטמין חיוני ממשפחת ויטמיני B, נקרא גם ויטמין B7, אשר מעורב במגוון רחב של תהליכי חילוף חומרים בגוף המסייע להפיק אנרגיה מהמזון שאוכלים, כמו גם יתר קבוצת ויטמיני B. אחד הדברים שמייחדים את הביוטין הוא ייצור של החלבונים 'קרטין' ו'קולגן' – שני חלבונים שכיחים ברקמות העור, השיער והציפורניים המשפיעים על בריאותם ועל המראה של הצרכנית. הכמות המספקת היומית ממזון עומדת על 30 מק"ג (מקורות מזון כמו חלמון ביצה, כבד, סלמון). כאשר השלמה תזונתית במידת הצורך היא במינון גבוה של כ-1000 מק"ג ליום.

ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. תוסף תזונה המכיל 1000 מק"ג. 60 יחידות באריזה. כשר פרווה, מאושר מטעם בד"צ העדה החרדית. טבעוני.צבעי מאכל טבעיים.
מחיר מומלץ לצרכן 79.90 שקלים.