חדש על המדף כל אחת סוחבת איתה FLEX WEAR: הקונסילר החדש מבית REVLON

REVLON, מותג האיפור הבינלאומי והמוביל בארץ ובעולם משיק קונסילר חדש ואיכותי, FLEX WEAR מסדרת ColorStay, אשר עמיד ל-24 שעות ומעניק 100% כיסוי להסתרת פגמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 15:52 כח באייר התשפד

כל אחת סוחבת איתה FLEX WEAR: הקונסילר החדש מבית REVLON
הקונסילר החדש לאישה מבית REVLON ‏, צילום: יח"צ

אם עד היום התלבטתן בין קונסילר עמיד לכזה שיגרום למראה קרמי ולא מייבש, הגיע הזמן לא להתפשר על עור הפנים שלך! מותג האיפור הבינלאומי והמוביל REVLON פיתח את FLEX WEAR, הקונסילר החדש שנשאר איתך לכל היום, קל להנחה ולטשטוש של החומר בצורה חלקה על העור.

FLEX WEAR בעל פורמלה ייחודית וגמישה שזזה עם העור במהלך היום, מונעת הצטברות של חומרים בשקעים ובקמטוטים על הפנים ומעניקה מראה עור אחיד ומושלם לאורך במשך 24 שעות ביממה. לפורמולה מרקם קרמי שאינו מייבש את העור ומועשר בחומצה היאלורונית וויטמין E המעניקים לחות והגנה על עור הפנים.

הקונסילר החדש לאישה מבית REVLON

הקונסילר החדש לאישה מבית REVLON צילום: יח"צ

מותג האיפור הבינלאומי והמוביל, REVLON מצרף את הקונסילר המשובח אל סדרת ColorStay הכוללת מייקאפ, שפתון ואיילינר במחירים נגישים לכל אישה שרוצה מראה עוצמתי וזוהר שאי אפשר לפספס.

הקונסילר החדש בעל ייחודיות בולטת המספק מענה מדויק עבור האישה באמצעות 5 גוונים שונים של הקונסילר (5, 15, 25, 30, 40) ככה שכל אישה תוכל להתאים את הקונסילר לגוון העור שלה בצורה נכונה.

ניתן להשיג בסופר פארם, BE, משביר לצרכן ואונליז. מחיר מומלץ לצרכן 71 שקלים.