חלומות ישנים - מצעים בסגנון של פעם!

אחת המתנות המשמחות ביותר, בין אם נעניק אותה לעצמנו, בין אם ניתן לחברים שנכנסו לדירה חדשה, או לזוג צעיר שבאים לבקר אחרי החתונה - היא ערכת מצעים. ועכשיו הם גם מעוצבים בסגנון מיוחד.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 23/04/18 10:31 ח באייר התשעח

חלומות ישנים - מצעים בסגנון של פעם!
h&o, צילום: ישראל כהן

אחת המתנות המשמחות ביותר, בין אם נעניק אותה לעצמנו, בין אם ניתן לחברים שנכנסו לדירה חדשה, או לזוג צעיר שבאים לבקר אחרי החתונה - היא ערכת מצעים. משום מה לא חושבים על זה כשמרכיבים רשימת מתנות. לדעתי - טעות. סדין, ציפה וציפיות טריים, שלא בלויים מרוב כביסות, שיש עליהם הדפס אופנתי, שעשויים מחומרים איכותיים (מאה אחוז כותנה או סאטן), משדרגים ברגע חדר שינה ונמצאים גבוה בסולם הפריטים שכיף לקבל. מדובר גם בהשקעה של מאות שקלים, כך שאין לראות בהם שי שנועד לחסוך בצ'קים. גם יצרניות הטקסטיל מתייחסות למצעים ברצינות רבה ומשקיעות מחשבה וכסף בעיצובים עונתיים ואופנתיים.

לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל, הפתיעה חברה בעלת תדמית מובהקת של כחול-לבן, כיתן, עם קולקציית קפסולה של מצעים המצדיעים לריקוד "ההורה" ולחולצות הרקומות מימי אנו באנו, והיא משווקת עכשיו מצעי כותנת פרקל עם פסי רקמה באדום וכחול, חלקם עם עיטורי גדילים ב-299 ו-399 שקלים. לדעתי זה הולך להפוך פריט לאספני נוסטלגיה ישראלית, אלה ששומרים בבית גם על פתיליה או פרימוס...

כיתן

כיתןצילום: מיכאל טופיול

אגב, אפשר לקנות רק ציפית מדגם "הורה" בשביל הסמליות, בכ-80 שקלים. עד סוף אפריל אפשר לקבל הנחה של 35% על מחירי סדרת ההורה.

מותג הלבשת הבית ורדינון השיק לקראת קיץ 2018 מצעים מכותנה מצרית, פרקל וג'קרד, סאטן במקם מבריק ומצעי כותנה בסריגת ג'רסי, חלקם בשילוב תחרה ותפרים מיוחדים, שמעניקים לחדר השינה תחושה ומראה של מלון. מעניינים במיוחד ההדפסים, בסולם צבעים חדשני, מונוכרומטיים וגיאומטריים.

ורדינון

ורדינוןצילום: נעמי גוטקינד גולן

ורדינון

ורדינוןצילום: נעמי גוטקינד גולן

כשמדובר בנאמנים למסורת של מצעים צחורים כשלג, ברשת H&O יש מצעי כותנה לבנים ורקומים במוטיבים עדינים של עלים עם רצועות תחרה לבנה על הציפיות, ב-199 שקלים.

הצבע ורוד פודרה, במצעים זוגיים, הוא תופעה מיוחדת. זו אחת ההפתעות של רשת GOLBARY שהופיעה בחנויות לקראת פסח. המצעים האלה עשויים 100% כותנה או 220 סאטן. המחיר לערכה של 4 פריטים: כ-350 שקלים.

גולברי

גולבריצילום: ניר יפה

מצעים בסגנון בוטני ובצבעים רגועים, ניתן למצוא בסניף החדש של Zara Home בקניון איילון. הרבה עלים, פרחים, פרפרים ושפיריות, יש עליהם, בגוונים פסטלים של ירוק וכחול ולפעמים גם ורוד. רובם על רגע לבן. בקולקציה בשם מודרניסט יש שילובים של זהב וכסף, קולקצייה בשם עבודת יד (handicraft) מציעה קווים, משבצות ונקודות אדומות וכחולות, ועל מצעים לילדים יש הדפסים של כוכבים, קיפודים, פטריות ופרחים.

זארה הום

זארה הוםצילום: נעמי גוטקינד גולן