חופשה משפחתית מושלמת – לגוף ולנשמה

מרגישים שחוקים מחיי היום יום? עייפים ממרוץ החיים והמטלות היומיומיות? כנראה שהגיע הזמן לארוז את המשפחה, ולצאת לחופשה.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/06/18 10:53 כז בסיון התשעח

חופשה משפחתית מושלמת – לגוף ולנשמה
וילה טוסקנה, צילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

אם פעם חופשה הייתה סוג של מותרות, משהו שעושים לעיתים נדירות, היום, כמו הרבה מוצרי צריכה אחרים – הכול הרבה יותר נגיש, זול, וקל להשגה. אז למה לא לנצל את ההזדמנות, ולתת לעצמכם מרחב נשימה ורגיעה, באמצעות חופשה משפחתית מפנקת, שאתם כל כך צריכים? 

שוק התיירות הפנים ארצי היום, רק הולך ומתפתח בקצב מטאורי, כשיותר ויותר ישראלים מבינים את הפוטנציאל של הגדלת התחרות בשוק התיירות, ושל המידע הזמין באמצעות אתרים ופורטלים ייעודיים של אתרי נופש, אשר מאפשרים לנו לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורנו, מתוך היצע גדול, רחב, שקוף ונגיש. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה רק לבחור את האופציה הטובה ביותר עבורכם, ויש לא מעט כאלו. 

לרשותכם מקבץ וילות לדתיים באתר וילה 10 האיכותי המציג מבחר וילות פרטיות המתאימות לשומרי מסורת עם בתי כנסת קרובים ואבזור נרחב.

וילה ארץ הגליל

וילה ארץ הגלילצילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

חלום של חופשה   

אם אתם חלק מהמגזר הדתי, שומר המסורת או החרדי, ייתכן שעדיף לכם לשקול את האופציה של וילה פרטית ומפנקת בחופשה שלכם. בהרבה מובנים, ובמיוחד עבור הציבור הדתי, מדובר באופציה עדיפה בהרבה מאשר צימר או בית מלון. 

עבור הציבור הדתי והחרדי, הלוגיסטיקה של ארגון חופשה היא מורכבת בהרבה. בניגוד למשל לציבור החילוני, אשר עיקר הארגון אצלו מסתכם בקביעת תאריך מוסכם על כל בני המשפחה, ביצוע סקר שוק על אתרים מועדפים, סגירת עסקה ואריזת מזוודה, אצל הציבור הדתי והחרדי הדבר מורכב בהרבה. זאת, מכיוון שבנוסף לכל העניינים הלוגיסטיים, יש לדאוג גם לעניינים ההלכתיים. פרקטיקת ההלכה היומיומית אינה נעלמת רק בגלל שיוצאים לחופשה, ויש לשמור עליה במהלך הנופש. אז איך עושים את זה? 

וילות פרטיות – הפתרון האופטימאלי לציבור הדתי והחרדי

כשנמצאים בנופש בבית מלון, מטבע הדברים, חולקים את המרחב המשותף עם מגוון של אנשים וציבורים שונים. עבור משפחות דתיות וחרדיות, הדבר הזה יכול לעיתים להוות בעיה, ובעיקר בתחום שמירת שבת. הזמן הפופולארי ביותר עבור הנופשים הישראלים, חילונים ודתיים כאחד, לצאת לחופשה, הוא כמובן סוף השבוע. עבור נופשים דתיים, מדובר למעשה בשבת קודש, שיש לשמור עליה. עם זאת, כשנמצאים בבית מלון, הרבה פעמים נתקלים בתופעות של חילול שבת, מה שיכול להעכיר את האווירה עבור הנופשים אשר מקפידים על שמירת שבת. כאן נכנס הפתרון של הוילה הפרטית. בוילה שכזו, אתם נהנים ממרחב נופש שהוא לגמרי שלכם, ומאפשר לכם לשמור שבת כהלכתה, וליהנות מאווירה של שבת קודש. תוכלו להשתמש בפלטת שבת, לברך על הנרות ועל החלה, לעשות קידוש, הבדלה, ולקרוא להנאתכם בפרשת השבוע, בשקט ובשלווה מבלי הפרעות או רעש מיותרים. 

וילה על הקצה

וילה על הקצהצילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

נופש כשר בדיוק כמו שרציתם

ומה לגבי כשרות? גם כאן היתרון של הוילה הפרטית עולה אלפי מונים על אופציית בית המלון או הצימר. בוילה הפרטית והמפנקת שלכם, המטבח הוא כולו באחריותכם ובהשגחתכם. אתם יודעים בדיוק מה יוצא ומה נכנס. המטבח כשר, יש הפרדה בין חלבי ובשרי, יש שני כיורים ופלטת שבת, וכל המצרכים הם בפיקוח שלכם. מלבד היתרון של חסכון בכסף, מדובר גם על יתרון של ראש שקט, בידיעה שהכול מתבצע באופן כשר. בבתי מלון ואף בצימרים, לא תמיד ניתנת כשרות מהדרין מהסוג שאתם רגילים אליו, והפיקוח, אם בכלל, מן הסתם מבוצע על ידי צד שלישי.      

ומה עם הבריכה? אין דבר יותר מהנה מלהיכנס למים קרירים ומרעננים, במיוחד בחופשת קיץ. מלונות רבים מציעים שלל בריכות מקורות ופתוחות לכל סוגי הגילאים, אבל מה קורה כשמדובר במגזר הדתי, אשר כניסה לבריכה ציבורית הוא לא עניין של מה בכך עבורו? עבור הציבור הדתי והחרדי, על מנת ליהנות משירותי רחצה, יש להקפיד על חוף או בריכה אשר מונהגים בהם הפרדה מגדרית. עם זאת, לא בכל המלונות או הצימרים יש כזו הפרדה, מה שהופך את העניין למאוד מגביל עבור הנופשים הדתיים. בוילת נופש פרטית עם בריכה, תוכלו ליהנות מהבריכה בכל עת שתחפצו, וללא הגבלה. בריכה פרטית הזמינה עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה, רק בשבילכם ובשביל בני משפחתכם. יש טוב מזה? 

פרגנו לעצמכם זמן איכות עם המשפחה

ארגון חופשה משפחתית הוא דבר מורכב. צריך לתאם עם כל בני המשפחה מועד מתאים, לתאם ימי חופש עם העבודה ועם בתי הספר של הילדים, לעשות סקר שוק ולשלם במיטב כספנו. במצב כזה, אתם רוצים שהחופשה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת, ובצדק. חופשה זה הזמן לקחת נשימה, להירגע, ליהנות משקט ושלווה. לא תמיד הדבר הזה מתאפשר בחופשה בבית מלון, ואפילו לא בצימר. צימרים רבים בנויים כך שיש חלל משותף בין הנופשים, חלל שהוא לא תמיד מתאים עבור כולם, קל וחומר עבור משפחות דתיות. בוילה הפרטית המפנקת שלכם, לעומת זאת, תוכלו ליהנות ממקסימום פרטיות, ללא הפרעות בלתי רצויות, ללא רעש, עם אפשרות לשמור שבת כהלכתה, ועם מרחב פרטי שהוא רק שלכם, ושל היקרים לכם.