גם כשהיא צועקת: 3 כיסויי הראש הכי יפים של לימור סון הר מלך

חברת הכנסת לימור סון הר מלך יודעת לשלב בלוקים שלה כובעים אופנתיים, גם כשהיא כועסת או צועקת. אלו 3 הכובעים שלה שכדאי לכן לאמץ בעצמכן

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/24 11:30 א באב התשפד

גם כשהיא צועקת: 3 כיסויי הראש הכי יפים של לימור סון הר מלך
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בתקופה האחרונה, אחרי שנים שנשות ישראל הדתיות התהדרו במטפחות בצורות שונות, חזרו לאופנה הכובעים. פריט האופנה הזה יכול להקפיץ את הלוק ולהשתלב עם מלא סטייל, אך יכול גם להרוס אותו ולבגר את הלובשת. חברת הכנסת לימור סון הר מלך היא אחת שיודעת לעשות זאת כמו שצריך, וחשבנו שכדאי לכן ללמוד ממנה. הנה 3 הכובעים שהכי אהבנו.

הקיצי

הקיץ בעיצומו וזה בדיוק הזמן לשבח את כיסוי הראש הכתום של סון הר מלך. הוא דורש קצת יותר אומץ מהכובעים האחרים, בצבעו העז ובפרחים המעטרים, אבל הוא יכול להקפיץ את ההופעה שלכן באופן משמעותי. אם בחרתן בבגדים חלקים ואתן זקוקות לקצת צבע שירים את האירוע, זה בדיוק הכובע המתאים.

הקיצי. לימור סון הר מלך

הקיצי. לימור סון הר מלך צילום: Yonatan Sindel,Flash90

הקלאסי

כל אחת צריכה להחזיק בארון לפחות כובע אחד קלאסי, שמתאים לכל לוק, ומה יותר קלאסי מכובע שחור? סון הר מלך אמנם בחרה לשלב את הכובע בלוק שחור לגמרי, אבל את יכולה לחבוש אותו עם בגדים צבעוניים ומקושקשים שאת אף פעם לא מוצאת להם כובע מתאים.

הקלאסי. לימור סון הר מלך

הקלאסי. לימור סון הר מלך צילום: Chaim Goldberg,Flash90

הרציני

זו אולי לא התמונה הכי מוצלחת של סון הר מלך, אבל גם כשהיא צועקת קשה להתעלם מהכובע המוצלח שלה. הוא לא קליל ולא יום-יומי אלא רציני, ומתאים למעמד מכובד כמו דיון בכנסת או פגישה חשובה בה את חייבת להרשים את הנוכחים. עם בלייזר, חליפה או חצאית מחויטת את תיראי הכי מקצועית.

הרציני. לימור סון הר מלך

הרציני. לימור סון הר מלך צילום: Yonatan Sindel,Flash90