בשמלה צנועה שגרמה לנו להתעלף: כוכבת "האח הגדול" התחתנה

שיר צרפתי, בוגרת העונה האחרונה של "האח הגדול" שחזרה בתשובה, נישאה לבני זוגה רון אליקים בשמלה צנועה מהממת. גם החברים שהגיעו לשמוח הקפידו על קוד לבוש צנוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/24 11:29 ג בתמוז התשפד

בשמלה צנועה שגרמה לנו להתעלף: כוכבת "האח הגדול" התחתנה
שיר צרפתי, "האח הגדול", צילום: אור גפן

כל כלה שמשתדלת לשמור על צניעות יודעת שלא מדובר במשימה פשוטה. למצוא שמלת כלה שתהיה גם יפה, גם צנועה וגם מתאימה לעונת הקיץ - זה אתגר רציני. אבל שיר צרפתי, כוכבת העונה הקודמת של "האח הגדול" שנישאה אתמול (ב') לרון אליקים, הצליחה לעמוד במשימה. בני הזוג התחתנו באולמי "דואאה" בראשון לציון וצרפתי שעברה תהליך חזרה בתשובה בתקופה האחרונה החליפה שתי שמלות, אחת מהן צנועה במיוחד.

שיר צרפתי התחתנה בשמלה צנועה

השמלה הראשונה הייתה לבנה וחלקה מכף רגל ועד צווארון קטן, עם כפלים באזור המותן והאגן. השרוולים הארוכים הגיעו כמעט עד קצות האצבעות, והחלק התחתון בשמלה הצמודה התרחב מעט לצורת חצאית קטנה. השמלה השנייה הייתה נועזת יותר, עם תחרה כמעט שקופה בחלק העליון ובשרוולים.

שיר צרפתי בשמלה הראשונה

שיר צרפתי בשמלה הראשונה צילום: אור גפן

שיר צרפתי בשמלה השנייה

שיר צרפתי בשמלה השנייה צילום: אור גפן

גם האורחים בחתונה הקפידו על סטייל צנוע. החברה ל"האח הגדול" סתיו קצין הגיעה בשמלה שחורה ארוכה, קלאסית ואלגנטית, עם שובל ארוך על הרצפה. גם יענקי גולדהבר מאותה העונה הקפיד על חליפה בגווני תכלת וכיפה תואמת. ההריונית יעל צין חשפה בטן קטנטנה בשמלה ורודה בוהקת ומחמיאה, ואושיית הרשת סימי הרשקופ הופיעה במנומר.

סתיו קצין

סתיו קצין צילום: אור גפן

יעל צין

יעל צין צילום: אור גפן

סימי הרשקופ

סימי הרשקופ צילום: אור גפן

יענקי

יענקי צילום: אור גפן