חדש על המדף גם בחוף את יכולה להיראות טוב: קולקציית בגדי הים הצנועים בדגמים אופנתיים

קולקציית קיץ 2024 של בגדי הים הצנועים SUNWAY לנשים דתיות וחילוניות מציגה מבחר דגמים בעיצוב אופנתי, המעניק את הכיסוי האופטימלי בהתאם להעדפות האישית של כל אחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 13:45 כא בסיון התשפד

גם בחוף את יכולה להיראות טוב: קולקציית בגדי הים הצנועים בדגמים אופנתיים
בגדי ים צנועים שמגנים מהשמש | , צילום: באדיבות SUNWAY

הקיץ כאן במלוא עוזו, ומזג האוויר הלוהט מבריח את כולנו לים או למזגן. אולם, גם בחוף ובמים הסכנות מהשמש הקופחת לא נעלמות, ובדיוק בשביל זה, אתן חייבות להכיר את מותג בגדי הים וההגנה מהשמש SunWay. החברה, המתמחה זו השנה ה-27 בייצור בגדי ים, מרעננת כבכל שנה גם את קולקציית בגדי ים צנועים לנשים. בגדי הים מיועדים לנשים מהחברה הדתית וגם לנשים חילוניות אשר אינן מעוניינות ללבוש בגדי ים חושפניים. הדגמים מיוצרים במגוון עצום של אורכי שרוולים. חולצות ים, מכנסי בגד ים, חצאיות - ים, שמלות –ים, טייצי חצאית באורכם שונים ומפתחי צוואר שונים. לצד אורכי השרוולים המוכרים: קצרים / מכסי מרפק / ארוכים, קיימים גם מגוון אורכי מכנסי וחצאיות בגד הים, קצרים, מכסי ברכיים, ארוכים, עם או ללא חצאית התפורה על הטייץ.

"אנחנו גאים לייצר כל כך הרבה שנים, בגדי ים לנשים, ללא קשר לדת בה הן מאמינות וללא קשר לגילן. המידות שלנו מאפשרות גם לנשים שופעות למצוא מגוון פתרונות שיאפשרו להן לחייך אל מול המראה בשלב בחירת בגד הים", מסרו בחברה.

בגד ים צנוע |

בגד ים צנוע | צילום: באדיבות SUNWAY

בגדי ים ארוכים המתאימים למים ומגינים מהשמש

בגדי הים של SunWay, העמידים לכלור ונשמרים לאורך שנים במצב מעולה, מותאמים גם לנשים הריוניות וניתנים לשינוי והתאמה לאורך תקופת ההריון.לצד ההקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש, הקולקציה מאופיינת גם בשלל צבעים ודגמים בעלי עיצובים מקורי, מפתיע וססגוני לכל הגילאים.

בגדי הים הארוכים מאפשרים בילוי אולטמטיבי לאישה המקפידה על צניעות או שמבקשת להגן על גופה מהשמש. זאת מכיון שבגדים רגילים במים, העשויים מבד לא מתאים, סופגים כמות גדולה של מים, הופכים לכבדים ומסרבלים את התזוזה.

בגד ים צנוע ומעוצב |

בגד ים צנוע ומעוצב | צילום: טל טרי

בגדי הים מיוצרים החל ממידה XS , בחלק מהדגמים עד למידה 5XL. מחירי בגדי הים: טייצים וחולצות ים 99-199 שקלים, בגדי ים שלמים 199-349 שקלים. שמלות ים 199-299 שקלים.המבחר המלא של בגדי הים הצנועים זמין בסניפי SunWay בהוד השרון, באילת, ובנמל תל אביב (שם המבחר מצומצם מאוד מטעמי מקום). כמו כן, הלקוחות יכולות להינות מהמבחר בחנות המקוונת לרכישה בישראל וחנות מקוונת נוספת למשלוחים ברחבי העולם.