הפוליטיקאים בישראל לא נוטשים את החליפות - הבכיר האמריקאי שובר את הכללים

הסנאטור ג'ון פטרמן הגיע לביקור כתומך נלהב בישראל, והצליח להפתיע עם לוק לא שגרתי להגיע איתו לבית הנשיא וללשכת ראש הממשלה. גם אם לא עפנו על המכנסיים הקצרים, לא יכולנו להתעלם מהאומץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 16:50 כ בסיון התשפד

הפוליטיקאים בישראל לא נוטשים את החליפות - הבכיר האמריקאי שובר את הכללים
ג'ון פטרמן, צילום: מעיין טואף/לע"מ

בזמן שפוליטיקאים בישראל שומרים על לוקים מכובדים של חולצות מכופתרות וחליפות מחויטות בכל ועדה ובפרט במפגש עם נתניהו, יש מי שלא ממש חשוב לו לשמור על הכללים. הסנאטור ג'ון פטרמן, אחד מהתומכים הגדולים של ישראל בממשל האמריקאי, הגיע לביקור בארץ ונפגש עם ראש הממשלה והנשיא בלוק שקשה להתעלם ממנו.

לא נראה שפטרמן, בכיר ככל שיהיה, מנסה להרשים מישהו באמצעות התלבושת שלו

לא נראה שפטרמן, בכיר ככל שיהיה, מנסה להרשים מישהו באמצעות התלבושת שלו. את החולצה המכופתרת החליף סוודר גדול ובהיר (על אף שביוני הקיץ בישראל לוהט), את המכנסיים המחויטים החליפו מכנסיים קצרצרים שאפשר לצאת איתם לים (כבר יותר מתאים לעונה), ובכיס על הבטן התחתונה בצבץ כנראה המכשיר הנייד שלו - אפילו אותו הוא לא טרח להוציא עבור הצילום.

הפגישה עם נתניהו

הפגישה עם נתניהו צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

יש שיטענו שהתלבושת מזלזלת, לא מכבדת את המעמד, ושהיה אפשר להשקיע קצת יותר. אבל אפשר גם להתרשם מהאומץ של הבכיר האמריקאי ללבוש מה שנוח לו ולא מה שצריך, לא להתיישר לפי מוסכמות חברתיות ותלבושות מקובלות, וללחוץ יד לראש ממשלה של מדינה אחרת כשכובע של קפוצ'ון מתנפנף מאחוריך. בין אם התחברנו לסטייל ובין אם לא (לא), לגמרי מגיע שאפו.