בת הזוג של יוסף חדאד הדהימה אותנו עם לוק צנוע ושיקי

החתונה של כוכבת הרשת ליאל אלי הביאה אליה הרבה סלבס שהתבקשו להגיע בלבן - עפנו על הלוקים הצנועים של אמילי שריידר ושל שר פיטנס

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 20:23 יג בסיון התשפד

בת הזוג של יוסף חדאד הדהימה אותנו עם לוק צנוע ושיקי
יוסף חדאד ובת זוגו אמילי, צילום: אור גפן

החתונה של כוכבת הרשת ליאל אלי עם שי עמר הצליחה להוציא אתמול (ג') את כל הסלבס מהבית היישר אל מתחם האירועים גבריאל. בין האורחים הרבים שהגיעו לשמח ולפרגן, בלטו בני הזוג פעילי ההסברה יוסף חדאד ואמילי שריידר. בניגוד לחדאד שמופיע באולפני הטלוויזיה מדי יום, את בת הזוג אנחנו פחות רגילים לראות - וחבל. שריידר הגיעה לחתונה בלוק צנוע ומלא סטייל: שמלה לבנה עם דוגמה של פרחים אדומים ועלים ירוקים כשבאמצע מפרידים פסי תחרה, ומעל הכל ז'קט ג'ינס שמקליל את האווירה.

יוסף חדאד ובת זוגו אמילי

יוסף חדאד ובת זוגו אמילי צילום: אור גפן

שריידר לא הייתה היחידה עם לוק צנוע באירוע. מאמנת הכושר שר פיטנס שהתקרבה לדת בשנים האחרונות הגיעה עם חולצה שחורה צמודה וחצאית קומות שחורה וארוכה. כשבצד התיק הלבן והשרשרת הלבנה היא נראתה נפלא.

שר פיטנס

שר פיטנס צילום: אור גפן

אין דבר טוב יותר מגברים שיודעים להתלבש בסטייל, ואיזה מזל שאורי לייזרוביץ' ולי בירן הגיעו לאירוע. את לייזרוביץ' אתם אולי רגילים לראות בשחור לבן כשהוא מגלם את גדליה ב"שבאבניקים", אבל הפעם הוא הוכיח שהוא יודע לעשות את זה כמו שצריך עם מכנסיים צמודים וחולצה רחבה שמחמיאים לו כל כך. בירן שמר על קוד הלבוש עם חולצה לבנה, אבל הרשה לעצמו להכניס קצת צבע עם מכנסיים חומים וז'קט בהיר ירקרק.

אורי לייזרוביץ

אורי לייזרוביץ' צילום: אור גפן

לי בירן

לי בירן צילום: אור גפן