השמלה של קייט מידלטון הייתה מוכרת לכם? לא דמיינתם

שמתם לב? הופעתה של הדוכסית מווילס באירוע יום ההולדת של המלך צ'ארלס הצליחה לרגש רבים שדאגו לשלומה, אך חדי העין הצליחו לזהות את השמלה מאירוע שהתרחש בשנה שעברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/24 16:52 יב בסיון התשפד

השמלה של קייט מידלטון הייתה מוכרת לכם? לא דמיינתם
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

מאז הודיעה קייט מידלטון כי היא חלתה במחלת הסרטן בארמון המלוכה לא הרבו לפרסם תמונות ותיעודים של הנסיכה מווילס ונתנו לה מרחב אישי להחלמה. בסוף השבוע התרחשו אירועי יום ההולדת של המלך ובארמון פרסמו תמונות עדכניות של הנסיכה, וממלכת בריטניה געשה מהתרגשות. בתמונות נראית קייט יחד עם משפחתה כשהיא לבושה בשמלה לבנה מרשימה.

קייט מידלטון שחזרה את הלוק

אם הלוק של הדוכסית מווילס היה נראה לכם מוכר, כדאי שתדעו שממש לא דמיינתם. השמלה איתה הופיעה מידלטון ביום ההולדת נלבשה כבר בשנה שעברה, בצעידה המלכותית השנתית לכנסייה לכבוד חג המולד. כדי לא לשחזר את הלוק במדויק החליפה הדוכסית את החגורה השחורה העבה לחגורה המורכבת משני פסים שחורים והוסיפה סרט מפוספס בשחור לבן קשור בקשר פרפר על צווארון החולצה.

גם הכובע והשיער האסוף שהחליפו את שערה הגולש של מידלטון ב-2023, כמו נעלי העקב הלבנות שהחליפו את השחורות עזרו ללוק להיראות שונה כמעט לגמרי, ומי שלא עוקב אחרי הדוכסית באובססיביות (כמונו) כנראה בכלל לא היה שם לב.