עובר מסך לא רק הכובע של ינון מגל: האקססוריז שמגישי החדשות לא מורידים

כולם מכירים את כובע ה"ניצחון מוחלט" של מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, אבל לא כולנו הבחנו במגישי טלוויזיה אחרים שמככבים גם הם על המסך עם אותו פריט אופנתי מדי יום

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 16/06/24 15:31 י בסיון התשפד

לא רק הכובע של ינון מגל: האקססוריז שמגישי החדשות לא מורידים
ינון מגל, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

הכובע הכחול ועליו הכיתוב "ניצחון מוחלט", איתו מופיע ינון מגל בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, כבר הפך לסמל של ממש. דרכו מביע המגיש את עמדתו הנחרצת גם מבלי לדבר (זה לא מונע ממנו גם לדבר, כמובן) ואוהדיו כבר החלו להסתובב עם כובעים כאלו בעצמם - עד כדי כך שאפילו בערוץ המתחרה עסקו בכובע. חוץ ממגל והכובע שלו, יש עוד כמה מגישי חדשות שמופיעים על המסך עם פריט לבוש קבוע שהם כמעט ולא מורידים.

המשקפיים של דנה וייס

המשקפיים של דנה וייס, מגישת חדשות 12, הם פריט חדש על המסך - אבל לא באמת היה אפשר להתעלם מהם. המגישה הוותיקה החלה להופיע על המסך עם משקפיי טייסים טרנדים וכשנשאלה על כך היא סיפרה שבדרך כלל היא עם עדשות, אך המשקפיים נועדו למצבים בהם הן לא מספיקות. אולי מדובר בפריט שנועד לעזור לראייה, אבל אין ספק שזאת תוספת אופנתית שדווקא משדרגת את הלוק של המגישה.

דנה וייס

דנה וייס צילום: צילום מסך חדשות 12

השרשרת של מוריה אסרף

בתחילת המלחמה השרשרת "התמימה" של מוריה אסרף מחדשות 13 הצליחה לעורר סערה, אחרי שרם כהן פרסם תמונה שלה וכתב: "מוריה אסרף מערוץ 13 מופיעה עם תליון ארץ ישראל השלמה. מה היינו אומרים על המקביל הפלסטיני שלה שהיה משדר מרמאללה עם אותו מסר?". אסרף מיהרה להתגונן וגם להבהיר שלא מדובר בארץ ישראל השלמה, אך לא ויתרה על השרשרת הציונית והמשיכה לככב איתה על המסך שלנו.

מוריה אסרף

מוריה אסרף צילום: צילום מסך חדשות 13

השרשרת של אילה חסון

כדאי שאף אחד לא יספר לרם כהן, אבל גם למגישת כאן 11 אילה חסון יש שרשרת די ציונית שהיא מופיעה איתה מדי יום בשעה שבע בערב. חסון אמנם מגוונת בלוקים שהיא לובשת לתכנית, אבל נשארת נאמנה לשרשרת מגן הדוד הכסופה שהיא עונדת על צווארה. גם אם מצטרפות אליה מדי פעם שרשראות נוספות, אין ספק שהאמירה הציונית והאופנתית עוברת גם דרך המסך.

אילה חסון

אילה חסון צילום: כאן 11