ליין מוצרים חדש של טיפוח לגבר

מכבי אסתטיקה, בראשות ד"ר מוניקה אלמן, השיקה ליין ייחודי לגברים עם מוצרי טיפוח בהתאמה מושלמת לגבר - קרם לטיפוח הזקן וקרם לחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/24 14:30 כב באייר התשפד

ליין מוצרים חדש של טיפוח לגבר
מוצרי טיפוח לגבר, צילום: מכבי אסתטיקה

בשנים האחרונות, ראינו עלייה משמעותית בתופעת חשיבות טיפוח שיער הזקן והקעקועים בעולם הגברי. ליין זה מספק פתרונות מתקדמים ומותאמים אישית לצרכים הספציפיים של הגבר המודרני, וכולל סדרות של קרמים המיועדים לשמירה ולהחלקת הזקן, קרם להעשרת לחות עור הפנים וקרמים לשמירה על עור מקועקע. מכבי אסתטיקה, בראשות ד"ר מוניקה אלמן, המנהלת הרפואית של הרשת, השיקה ליין ייחודי לגברים - מוצרי טיפוח בהתאמה מושלמת לגבר. ליין מוצרי הגברים יכלול בשלב הראשון שלושה תכשירים, אחד מהם לטיפול בקעקועים.

  1. קרם לטיפוח הזקן - הקרם הייעודי לטיפוח הזקן, פותח על ידי טכנולוגיה חדשנית לטיפוח ולעיצוב יומיומי. מעניק לגברים את הטיפול המושלם, שמשלב בין רכיבים איכותיים לבין טכנולוגיות חדישות. הקרם מועשר בשמנים המזינים את סיב השערה, מרככים אותה, ותורמים לעיצוב ושמירה על בריאותה. שילוב השמנים עם תמציות טהורות, תורם למראה מסודר ומונע גירוד ויובש הנלווים לעיתים בצמיחת שיער הזקן ועור הפנים.
  2. קרם הלחות לפנים מכיל נוסחאות חדשות המותאמות במיוחד לעור הגברי, מעניק לעור הפנים תחושת לחות וגמישות, תוך שמירה על מראה נקי ורענן לאורך היום. בעל מרקם קליל, ניחוח גברי-יוקרתי ועמיד לאורך היום, מרגיע ומונע סימני הזדקנות מוקדמים.
מוצרי טיפוח לגבר

מוצרי טיפוח לגבר צילום: מכבי אסתטיקה