חדש על המדף קרם ההגנה הזה יגן עלייך גם מהקרינה במסך המחשב

מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי בינלאומי מעבדות היקארי מציג את SUNBLOCK, מקדם הגנה עוצמתי SPF50 המספק לא רק הגנה רחבה מפני קרני השמש המזיקות, אלא גם מכיל רכיבים פעילים, יעיל בחסימת קרינה כחולה המגיעה ממכשירים אלקטרוניים ומסכים ומתאים למריחה על גבי אזורים רגישים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 11:58 כא באייר התשפד

קרם ההגנה הזה יגן עלייך גם מהקרינה במסך המחשב
קרם הגנה, צילום: verona studio,Shutterstock

התכשיר מסנן ביעילות את קרני ה- UVA ו- UVB על פי התקן הבריטי המחמיר ובדרגה של 4 כוכבים. בין המסננים הרבים שבו נמצא מסנן קרינת UVA חדשני, הסופג את הקרינה וממיר אותה לחום לא מזיק ומספק הגנה לאורך זמן. עוד בין יתרונותיו על פני מקדמי הגנה אחרים בשוק, יעיל ביותר גם בהגנה על העור מפני קרינה כחולה הנפלטת ממסכים בעת ישיבה ממושכת מול מסך המחשב או הטלפון הנייד לדוגמא בשעות העבודה והפנאי, אשר הוכחה מחקרית כחודרת לשכבות העמוקות של העור, פוגעת במבנה התאים, מזרזת תהליכי הזדקנות וגורמת לפיגמנטציה.

קרם הגנה

קרם הגנה צילום: מעבדות היקארי

מעבר למסננים, מכיל מקדם ההגנה גם חומרים פעילים איכותיים רבים הפועלים לשימור הלחות בתוך העור ובכך מונעים את התייבשותו, וכן מאפשרים שהייה ארוכה בשמש ללא חשש לנזקי שמש כגון פיגמנטציה, קמטים והתייבשות. בין אלו חומצה היאלורונית הסופחת אליה נוזלים מהסביבה ומתפקדת כמחסום המונע בריחת לחות. סובליסקין, קומפלקס ייחודי המונע הופעתם של קמטים וקמטוטים ומשפר את מוצקות העור על ידי כך שמאפשר ייצור טבעי של מולקולות מים ושומר על מאגרי מים זמינים המזרימים באופן רציף ובלתי פוסק. עוד מכיל קומפלקס אצות אדומות שמקורן ביפן המספקות הגנה ביולוגית לכל שכבות העור מפני רדיקלים חופשיים והשפעות אקלים אגרסיביות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג בקלות ובמהירות מבלי להשאיר סימנים לבנים וניחוח עדין. מתאים לשימוש גם באזורים רגישים כגון העיניים, המחשוף והשפתיים. המחיר: 130 שקלים ל- 60 מ"ל.