מעצב השמלות הדתל"ש: "יש בי עדיין משהו שאוהב לראות כלה צנועה"

מעצב האופנה דרור קונטנטו פותח את המכירה השנתית שלו לשמלות כלה בטווח מחירים של 500-5000 שקלים | בשיחה עם "חדשות כיפה" הוא סיפר: "יש בי איזה משהו שאוהב עדיין לראות כלה ביום הקדוש שלה נכנסת צנועה לחופה"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/05/24 17:21 כ באייר התשפד

מעצב השמלות הדתל"ש: "יש בי עדיין משהו שאוהב לראות כלה צנועה"
דרור קונטנטו, צילום: שי יחזקאל

מעצב האופנה דרור קונטנטו הוא מהמעצבים המצליחים והמבוקשים בישראל, שאחראי בין השאר לשמלה הבלתי נשכחת של מירי רגב בפסטיבל הקולנוע קאן. פעם בשנה הוא פותח מכירת שמלות כלה מטורפת, בטווח מחירים של 500-5000 שקלים, במגוון מידות ובסגנונות המתאימים לקהלים שונים. גם השנה, כמו בפעמים הקודמות, יוצע למכירה מלאי מצומצם של שמלות ערב. בהודעה על המכירה הדגיש המעצב כי חלק לא קטן מהשמלות יהיו צנועות ברמות שונות.

דרור קונטנטו: "כנראה שהצניעות לעולם לא תצא ממני"

"יש דבר כזה שנקרא 'גירסא דינקותא', כנראה שהצניעות לעולם לא תצא ממני", מסביר לנו קונטנטו, "אני מאוד אוהב שמלות צנועות. אני מאוד אוהב שמלות מכובדות, מפוארות, מהודרות, בדרך כלל זה מגיע עם צניעות. כמובן שיש לי גם דברים שהם לא צנועים, אבל כן, כנראה שיש בי איזה משהו שאוהב עדיין לראות כלה ביום הקדוש שלה נכנסת צנועה לחופה, זה עושה לי את זה".

שמלת כלה של דרור קונטנטו

שמלת כלה של דרור קונטנטו צילום: ולד לימר

"יש שמלות שהבד שלהן עולה יותר מהמחיר שאני מוכר את השמלה"

המחירים של השמלות שלך הרבה יותר גבוהים בדרך כלל. אתה לא חושש להפסיד?

"יש שמלות שאני מוכר שאם את לוקחת את הבד שלהן, בלי השמלה, הוא שווה יותר מהמחיר שהלקוחה משלמת - ועדיין אני מוכר את זה. קודם כל כדי להנגיש את עצמי ולתת לכל מי שלא יכול להרשות לעצמו לקנות כל השנה דרור קונטנטו לקנות פעם בשנה ולהרגיש כמו כל לקוחה מן המניין. ודבר שני זה להכין את עצמי לקולקציות החדשות, לדברים החדשים. אני שמח שאני יכול להתאים את עצמי לכולם".

המכירה פתוחה, אין חשש מריבים של כלות על שמלות?

"אין חשש כי הכל מאוד מסודר, אני יכול להגיד לך ששנה שעברה היו ביומיים 1,900 נשים וזה התנהל מדהים. יש רשימות ולא מכניסים את כולם, מגיעים לשם וממתינים בחוץ, נכנסות קבוצות של 30, אני מקציב להם זמן וברוך השם זה מתנהל מדהים".

שמלת כלה של דרור קונטנטו

שמלת כלה של דרור קונטנטו צילום: ולד לימר

המכירה הגדולה תתקיים בסטודיו המעצב, ברחוב הרצל 158 תל אביב, בין התאריכים 29.5-31.5 (רביעי- שישי). אין צורך בתיאום מראש.

שעות פעילות: רביעי 9:00-17:30, חמישי 9:00-17:30, שישי: 09:00-13:00.