בדיוק לחופש: הקניון הפופולרי שופץ - 2 מתחמי ילדים יהיו בחינם

קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון שקלים בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה, שבעה מותגים חדשים ייפתחו חנות בקניון. שני מחמי הפעוטות יהיו חינמיים ללקוחות הקניון

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 19:57 כ בסיון התשפד

בדיוק לחופש: הקניון הפופולרי שופץ - 2 מתחמי ילדים יהיו בחינם
קניון עופר חדרה., צילום: יח"ץ

רשת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון שקלים בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה. במסגרת המהלך יתחדש תמהיל החנויות עם כניסת מותגים חדשים ובניהם: סניף דגל של המותג קנת קול מבית המשביר לצרכן שניפתח בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקלים. הסניף משתרע על שטח של כ-80 מ"ר וכולל מחלקות לנשים/גברים עם פרטי אופנה והנעלה. כמו כן ניפתח השבוע סניף של רשת הפנינג בהשקעה של כ-400 אלף שקלים, המשתרע על שטח של 90 מ"ר.

תאי שירותים מתקדמים המופעלים דיגיטלית

במסגרת המהלך יפתחו 7 חנויות חדשות של מותגים ובינהם: קנת קול מבית המשביר לצרכן, הפנינג, ורדינון, עגליס, פוד אפיל, מתאים לי, דוכן של מעצב התכשיטים "ברק שמו". בנוסף, קניון עופר חדרה משיק 2 מתחמי משחק חדשים ופותח תאי שירותים מתקדמים המופעלים דיגיטלית המותאמים לילדים ולנכים, כמו כן נבנה חדר הנקה והחתלה מעוצב ומרווח.

קניון עופר חדרה, שיפוץ מאסיבי

קניון עופר חדרה, שיפוץ מאסיבי, צילום: אסף לב

בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה אומר על ההשקעה בקניון: "אנחנו שמחים לבשר על כניסתם של מותגים מובילים לקניון, המחזקים את תמהיל החנויות ואת הקשר בין הלקוחות לקניון. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שמטרתו לחדש ולרענן את עופר חדרה עם שידרוג הקניון, פתיחת מתחמי משחק ללא תשלום וחיזוק תמהיל החנויות באמצעות הכנסת רשתות חדשות".