"טיסות סודיות": העמוד הפופולרי חובר לאתר הוותיק - מה הטיסה הכי זולה?

שיתוף פעולה חדש בין אתר "למטייל" והעמוד הפופולרי "טיסות סודיות" יצר אתר חדש עם מנוע חיפוש חכם למציאת טיסות זולות וטיפים לנסיעות לחו"ל. יניב לניס, מנכ"ל טיסות סודיות: "מיליוני ישראלים יוכלו להינות ממחירי הטיסות הנמוכים ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 14:29 יח בסיון התשפד

"טיסות סודיות": העמוד הפופולרי חובר לאתר הוותיק - מה הטיסה הכי זולה?
נתב"ג, מצאתם טיסה זולה?, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

שיתוף פעולה חדש בין אתר "למטייל" לבין "טיסות סודיות" יאפשר לגולשי למטייל להשוות מחירים ולהזמין את הטיסות המשתלמות לכל יעד בעולם. כעת, עם השלמת מנוע חיפוש הטיסות, מציע אתר למטייל את כל מה שצריך לתכנון והזמנת חופשה. שיטוט במנוע החיפוש מעלה כי הטיסה הזולה ביותר נכון להיום (ב') היא לאתונה ותעלה 85 דולר לכרטיס, בטווח המחירים של עד 110 דולר אפשר למצוא טיסות גם לפאפוס, ורנה, סלוניקי, פוזנן, לרנקה, וינה ובוקרשט.

הטיסה הכי זולה: אתונה

בנוסף לשילוב מנוע חיפוש טיסות מתקדם, צוותי הפיתוח של החברות ביצעו אינטגרציה חכמה של דילים ממוקדי יעד ותקופה במאות אלפי תכני האתר, על מנת להנגיש את חווית תכנון והזמנת חופשה לקהל הישראלי במקום אחד. כך למשל, בכתבה הפופולרית על 10 מלונות מומלצים בבודפשט, שולבה קרוסלה המציעה טיסות ליעד במחירים האטרקטיביים ביותר, שמתעדכנים בזמן אמת כחלק אינטגרלי מתוכן האתר.

יעדים ספציפיים או דילים של הרגע האחרון

המנוע משווה בין מאות חברות תעופה וסוכני תיירות אונליין, ומוצא בזמן אמת טיסות משתלמות, לפי הצרכים של הגולש. באמצעות מנוע חיפוש הטיסות המתקדם, ניתן יהיה לאתר את הטיסות הזולות ביותר לפי תקופה. השימוש במנוע מאפשר למצוא דילים משתלמים של הרגע האחרון, לערוך חיפוש גמיש בהתאמה אישית, לחפש טיסות ליעדים ספציפיים או יעדים לפי נושאים, דוגמת טיסות ליעדי נופש ובטן גב.

ממשיכים לטוס

ממשיכים לטוס? חפשו בזול, צילום: shutterstock

מנוע החיפוש כתוב בעברית והוא ידידותי ונוח לשימוש. הוא מאפשר לגולשים להשוות מחירים בין חברות ישראליות לחברות תעופה זרות ולקבל החלטה עם מי לטוס, והאם להזמין דרך הספקים הישראלים שמוגנים בחוק הגנת הצרכן הישראלי.

"יסייע לכולנו לטוס יותר ולשלם פחות"

גולן תומס, מנכ"ל למטייל דיגיטל: "השקנו בשיתוף 'טיסות סודיות' אתר להשוואת מחירים ומציאת הטיסות הזולות ביותר לכל יעד בעולם. זאת בנוסף לשירותים נוספים שמיליוני הגולשים של למטייל מזמינים כיום דרך האתר כמו מלונות, אטרקציות, ביטוח נסיעות, ביגוד וציוד, השכרת רכב, המרת מט"ח, סים וירטואלי ועוד". יניב לניס, מנכ"ל טיסות סודיות הוסיף: "מיליוני ישראלים יוכלו להינות ממחירי הטיסות הנמוכים ביותר לצד תוכן התיירותי האיכותי ביותר שיסייע לכולנו לטוס יותר ולשלם פחות".