שחקן חדש בשוק החשמל: חברת התקשורת הותיקה תספק לצרכנים חשמל זול יותר

בזק "energy" שהקימו בזק וחברת PowerGen של קרן ג'נריישן, תציע לצרכנים את ההצעה המשתלמת ביותר. אם לא עברתם למונה חכם כדאי לעשות זאת בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/24 20:03 כז באייר התשפד

שחקן חדש בשוק החשמל:  חברת התקשורת הותיקה תספק לצרכנים חשמל זול יותר
מונה חשמל, כולם עתידים לעבור למונה חכם, צילום: Sashkin,Shutterstock

מהפכה בשוק החשמל בישראל: ענקית התקשורת בזק ו-PowerGen, חברה בבעלות מלאה של קרן ג'נריישן, משיקות היום (ג') את בזק "energy" מותג החשמל של החברה המשותפת בזק-ג'ן. בזק "energy" תציע את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק, כבר מהיום הראשון להצטרפות – ללא אותיות קטנות או התחייבויות ארוכות טווח, לצד שירות אנושי-דיגיטלי יעיל, נוח, פשוט וחכם.

99% מהצרכנים בישראל כיום הינם עדיין לקוחות חברת חשמל; בזק energy מתכוונת להיות הגורם שיפתח את השוק לתחרות ויעביר את הצרכן לחיסכון באופן פשוט וקל. החשמל יסופק ממגוון מקורות, וכ-35% מהייצור הינו חשמל ירוק מאנרגיות מתחדשות. השקת המותג בזק energy תלווה על ידי קמפיין פרסומי, בכיכובה של עדי אשכנזי, הפרזנטורית של בזק שיעלה במהלך החודש.

מימין לשמאל: ניר דוד מנכ"ל בזק, טלי פולג סמנכ"לית שיווק בזק, יואב הר אבן מנכ"ל פאוורג

מימין לשמאל: ניר דוד מנכ"ל בזק, טלי פולג סמנכ"לית שיווק בזק, יואב הר אבן מנכ"ל פאוורג'ן והראל בלינדה מנכ"ל בזק-ג'ן צילום: אלון רון

בזק "energy" תציע את המחיר הטוב בשוק

בזק "energy" תציע את המחיר הטוב בשוק, ללא אותיות קטנות או התחייבויות ארוכות טווח ויינתן כבר מהיום הראשון להצטרפות לכולם, תחת המותג יושקו מגוון מסלולים ללקוחות פרטיים ועסקיים וההצטרפות אליהם פתוחה לכולם. מלבד המחיר מציעה בזק energy אפליקציה חכמה שתשלים את חוויית הצריכה, תסייע בחיסכון נוסף ותספק ללקוחות נוחות, שליטה ושקיפות

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תעמיד PowerGen, לטובת בזק energy חשמל שייוצר ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה. במקטע הייצור, ל-PowerGen, הספק מצטבר של MW 956 בטכנולוגיה קונבנציונלית ו-MW 121 של אנרגיות מתחדשות, בנוסף, לחברה 3,000MWH אגירה מניבים. ל- PowerGen ניסיון באספקת חשמל ללקוחות גדולים במשק. החשמל של בזק energy יסופק ממגוון מקורות ייצור בדגש על אנרגיות מתחדשות, כשכ- 35% מהחשמל הינו חשמל ירוק.

ניתן להצטרף החל מהיום

לשירות ניתן להצטרף החל מהיום (ג') בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר. וללקוחותיה בחשמל, כמו ללקוחות האינטרנט בזק תעניק שירות אנושי-דיגיטלי שיכלול שירות בוואטסאפ, באפליקציה, באתר ובמוקדים. בחברה מדגישים כי אין צורך להיות לקוחות קיימים של בזק על מנת להצטרף לשירות החשמל ולהנחות המוצעות.

לצד השקת מסלולי החשמל, בזק energy מציעה שירות ייחודי של אפליקציה חדשנית שתאפשר צריכת חשמל בדרך חכמה, נוחה ושקופה. האפליקציה תאפשר לנהל ושלוט בהוצאות החשמל, תציג את הנתונים המעודכנים בנוגע לצריכת החשמל בזמן אמת לצד פילוח ברור לפי ימים ושעות ותיתן טיפים מעשיים לחיסכון בחשמל בהתאם לנתונים.

משק בית פרטי יוכל להינות מהנחה על חשבון החשמל בהתאם למסלול התואם את העדפותיו

כך למשל, משק בית פרטי שיעבור לבזק energy יוכל להינות מהנחה על חשבון החשמל בהתאם למסלול התואם את העדפותיו ואורח חייו ולבחור בין הנחה קבועה של 7% ממועד ההצטרפות בכל השבוע בכל שעות היממה, לבין מסלול המעניק הנחה של 15% בימים א-ה מ-7:00 עד 17:00 או מסלול המעניק הנחה של 20% בימים א'-ה' בין השעות 23:00 עד 7:00.

גם המגזר העסקי ייהנה מהנחות משתלמות בצריכת החשמל באמצעות בזק energy כאשר לקוחות עסקיים קטנים בעלי מונה בייתי ייהנו משלושת המסלולים כולל 7% בכל שעות היממה, 15% רק בשעות היום או 20% רק בשעות הלילה, בהתאם לאופי הצריכה שלהם. לקוחות גדולים יותר בעלי מונה כללי יהנו מ-7% הנחה בכל שעות היממה ולקוחות עסקיים בתעו"ז מתח נמוך וגבוה יקבלו הצעה ייעודית תפורה לפי צרכיהם.

באירוע ההשקה שנערך היום בתל אביב, הציגו החברות את פלח השוק הפוטנציאלי, את מגוון מקורות האנרגיה והיקפם, את היתרונות שבשילוב הכוחות בין החברות, יעדי המיזם, מסלולי החשמל, דרכי ההצטרפות ואת המיתוג והקמפיין שילוו את המיזם.

"תוביל למהפכה בתחום החשמל ותאפשר תחרות אמיתית בשוק"

ניר דוד, מנכ"ל בזק: "התחרות בשוק החשמל מתחילה עכשיו, אנחנו מביאים איתנו ניסיון רב, מערך שירות מצוין, מחיר משתלם לצרכן הפרטי והעסקי וטכנולוגיה שתסייע להפוך את המעבר אלינו לפשוט ונוח. כל אלו יסייעו לנו לשבור את המחסום שקיים כיום אצל הצרכן במעבר לספקיות חשמל חדשות".

יואב הר אבן, מנכ"ל PowerGen: "בזק energy תוביל למהפכה בתחום החשמל ותאפשר תחרות אמיתית בשוק. היום אנחנו מיישמים את החזון והאסטרטגיה של PowerGen, כחברת אנרגיה אינטגרטיבית הפועלת בכל שרשרת הערך - מייצור ואגירת חשמל ועד לאספקתו לצרכן הסופי, במגוון טכנולוגיות ייצור שמבטיחים אספקה אמינה ויעילה".