עו"ד יוסף (ספי) זינגר החל את כהונתו כיו"ר רשות ניירות ערך

בטקס שנערך היום עם כניסתו לתפקיד, במעמד שר האוצר ומנכ"ל משרד האוצר, אמר יו"ר הרשות הנכנס: "בכוונתי לפעול להמשך קידום ולפיתוח שוק ההון והכלכלה בישראל לצד שמירה על האינטרס של ציבור המשקיעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 15:07 י באלול התשפג

עו"ד יוסף (ספי) זינגר החל את כהונתו כיו"ר רשות ניירות ערך
יוסף (ספי) זינגר החל היום את כהונתו | , צילום: דוברות הרשות לניירות ערך

עו"ד יוסף (ספי) זינגר החל היום (א') את כהונתו כיו"ר רשות ניירות ערך. עו"ד זינגר מונה לתפקיד בידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואושר בידי ועדת המינויים. עו"ד זינגר מחליף בתפקידו את ענת גואטה שסיימה את תפקידה בחודש אפריל האחרון.

"ישנם לא מעט אתגרים העומדים לפתחנו"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בירך את עו"ד זינגר, ואמר כי מדובר ב"איש מקצוע ואין לי ספק כי הניסיון, הכישורים והרוח שהוא נושא אתו יסייעו לרשות לניירות ערך להמשיך להיות אחד הגופים החזקים והחשובים בכלכלת ישראל. אנו מחויבים לפיתוח ושכלול שוק ההון, יצירת מכשירים פיננסיים חדשים לתמיכה בענפי המשק השונים, חיזוק והעצמת הבורסה, צמצום והאחדת רגולציה ועוד ואני בטוח כי עו"ד זינגר יוביל את התהליכים הללו בתבונה ובהצלחה. ישנם לא מעט אתגרים העומדים לפתחנו, במיוחד באקלים הכלכלי הבינלאומי".

"עלינו להבטיח רגולציה איכותית שתבטיח את ענייניו של הציבור"

עו"ד זינגר, אמר במהלך הטקס שנערך כי שוק ההון הוא מנוע צמיחה מרכזי לכלכלה בישראל. "במהלך כהונתי כיו"ר רשות ניירות ערך, בכוונתי לפעול יחד עם מנהלי ועובדי הרשות המעולים בכדי להניע מהלכים שיסייעו להמשך קידום ולפיתוח שוק ההון והכלכלה בישראל לצד שמירה על האינטרס של ציבור המשקיעים, המשך פיקוח יעיל על הגופים המפוקחים ואכיפה כנגד מפירי החוק".

זינגר סיים ואמר כי "עלינו להבטיח רגולציה איכותית שתבטיח את ענייניו של הציבור, אך מאידך גם להישמר מרגולציה עודפת שתקשה על התפתחותו ועל גדילתו של תחום חשוב זה בישראל. כך בכל תחומי האחריות של הרשות אך במיוחד בתחום הפינטק שנמצא בשלבי התפתחות ראשוניים עדיין".