בכיר ברשת הבינלאומית שהחלה לפעול בישראל: לא נגיע ליהודה ושומרון

בעלי מניות יחד עם ארגונים פרו-פלשתינים ובראשם ה-BDS, הפעילו לחץ על רשת "קרפור" במהלך אסיפת בעלי המניות, שם תהו בדבר "מעורבות החברה בפעילות בהתנחלויות" | אחד מבכירי הרשת, הרגיע: "קרפור מחויבת להימנע משותפות לפשע"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/07/23 21:09 יז בתמוז התשפג

בכיר ברשת הבינלאומית שהחלה לפעול בישראל: לא נגיע ליהודה ושומרון
סניף קרפור בפולין | , צילום: shutterstock

לפני כחודשיים, לקראת השקה של עשרות סניפים של הרשת הבינלאומית Carrefour בישראל, ביקרו ראש הממשלה נתניהו ושר הכלכלה ברקת בסניף החברה בבית שמש. הרשת הצרפתית המצליחה טרם פתחה סניף בשטחי יהודה ושומרון, ונראה כי הדבר לא צפוי להשתנות בקרוב.

על פי הדיווחים, בעלי מניות יחד עם ארגונים פרו-פלשתינים ובראשם ה-BDS, הפעילו לחץ על הרשת במהלך אסיפת בעלי המניות האחרונה, שם העלו את התהייה בדבר "מעורבות החברה בפעילות בהתנחלויות", מה שגרם  לחוסר נוחות בקרב בעלי המניות. אחד מבכירי הרשת, לאורנט ואליי, ניסה למזער נזקים: "קארפור לא תהיה נוכחת בשטחי יהודה ושומרון ומחויבת להימנע משותפות לפשע". 

נתניהו בסניף בית שמש יחד עם ברקת | צילום: איתי בית-און, לע"מ

1,000 מוצרים ב-80 קטגוריות

יותר מ-1,000 מוצרי קרפור בכ-80 קטגוריות ימכרו בעשרות הסניפים. בין השאר ניתן יהיה למצוא מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, ומוצרי נון פוד באיכות אירופאית ובמחירים הנמוכים ביותר בשוק, שיתווספו אל עשרות המוצרים שכבר הושקו בישראל: חליטות התה, קפסולות הקפה, דגני הבוקר, תחליפי החלב, מגוון השוקולדים, מיצים אורגניים, סכיני גילוח, מוצרי היגיינה לנשים ועוד. 

הסניפים יופעלו תחת הפורמטים Carrefour City - חנויות שכונתיות, Carrefour Market ו- Carrefour Hyper - חנויות הדיסקאונט. החברה הבטיחה כי רמות המחירים של הרשת יהיו תחרותיים ונמוכים גם בסניפים השכונתיים וגם בדיסקאונט.