טיפים שבלעדיהם לא עושים ביטוח נסיעות לחו"ל – שלא תגידו "לא ידענו"

המזוודות כבר ארוזות, הכרטיסים כבר הוזמנו ואפילו הפקידים בבית המלון כבר מחכים לבואכם. יציאה לחופשה היא ללא ספק אחת החוויות המהנות והחשובות ביותר שיש לחיים שלנו להציע, הנה מה שלא כדאי לכם לשכוח

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף רמי לוי ביטוח 22/07/24 11:54 טז בתמוז התשפד

טיפים שבלעדיהם לא עושים ביטוח נסיעות לחו"ל – שלא תגידו "לא ידענו"
ביטוח נסיעות | , צילום: ArtifexGuru,Shutterstock

לפני שאתם יוצאים לחופשה חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, שכן כאשר אתם יוצאים מגבולות מדינת ישראל הביטוח המקומי שלכם כבר לא בתוקף ועלויות האשפוז והטיפולים הרפואיים עשויים להיות יקרים במיוחד. בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב גם מתוספות שונות כמו ביטוח כבודה, כיסוי ציוד, קיצור נסיעה ועוד. בעזרת הטיפים הללו תוכלו להיות יותר חכמים בנוגע לרכישת ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל.

1 – לא טסים לפני שמשווים את מחירי ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל

אז כמובן שהטיפ הראשון שלנו יהיה להשוות את מחירי הביטוח. השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל באתר רמי לוי ביטוח יחשפו אתכם להצעות המחיר הטובות ביותר לביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל. חברת רמי לוי ביטוח עובדת עם חברות הביטוח הגדולות, היציבות והחזקות בישראל ומספקת ללקוחותיה שירות מיוחד שמלבד המחיר המיוחד של הפוליסה, כל ההתנהלות מתבצעת מול חברת רמי לוי ביטוח, מבלי שתצטרכו לרדוף אחרי נציגים של חברות הביטוח. כל שאתם צריכים לעשות כדי להשוות את מחירי הביטוח הוא להיכנס לאתר רמי לוי ביטוח, להיכנס בתפריט הראשי ל"השוואת מחירי ביטוח", לבחור את סוג הביטוח הרלוונטי עבורכם ולמלא את הפרטים אונליין. תתבקשו למלא פרטים אודות הנסיעה כמו יעד, תאריך הנסיעה והחזרה וכן למלא פרטים נוספים כמו למשל אם הנסיעה כוללת פעילויות אקסטרים או ספורט חורף. בהתאם לפרטים שתמלאו והצהרת הבריאות שתמלאו, תקבלו באופן מידי מספר הצעות מחיר שונות מהן תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

2– כיסויים מיוחדים כמו חילוץ והצלה בשטח

ביטוח רפואי לחו"ל הוא לא החלק היחיד בפוליסה של ביטוח זה. תוכלו להוסיף כיסויים מיוחדים כמו חילוץ והצלה בשטח למשל. אם אינכם מתכוונים לצאת מהעיר או לעשות אטרקציות או פעילויות שטח המצריכות שירות זה, תוכלו לוותר עליו.

3 – כיצד האטרקציות עשויות להשפיע על עלות הביטוח שלנו?

האטרקציות השונות המרכיבות את הטיול עשויות להשפיע במידה ניכרת על עלויות הביטוח וסוגי הכיסויים שנצטרך. במידה ואתם יוצאים לחופשה בה אתם מתכוונים לשלב סקי למשל חשוב יהיה להוסיף את הכיסוי של ספורט חורף לפוליסה שלכם. במידה ואתם מתכוונים ללכת על הרפתקאות בהרים כמו טיולי אופניים או סנפלינג – כדאי יהיה להוסיף כיסוי "ספורט אתגרי" לפוליסה.

4 – האם באמת צריך ביטוח כבודה/כיסוי ציוד?

ביטוח כבודה תכסה אתכם במקרה של נזק שנגרם לציוד שלכם בטיסה, בהגעה ליעד או במהלך השהייה שלכם בחו"ל, בעוד שכיסוי ציוד יכסה אתכם במקרה של גניבת ציוד יקר כמו מחשב, סמארטפון או פריטים אחרים.

5 – האם כל הכיסויים הרפואיים הינם שווים?

ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל יכלול בראש ובראשונה כיסוי רפואי לצרכים שונים. הפוליסה עשויה להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובין נוסע אחד לאחר. ההיסטוריה הרפואית של המבוטח, יעד הנסיעה, אורך הנסיעה, אופי הטיול ופרמטרים נוספים אחרים עשויים להשפיע על מחיר הפוליסה ולכן לא כל הפוליסות שוות. אלה עשויות להשתנות גם בעלות הפוליסה, סכומי הביטוח וגם בהיקפה וגובה ההשתתפות של חברת הביטוח.

6 – קראו היטב את תנאי הפוליסה

לבסוף נמליץ לכם על מעבר מלא של תנאי הפוליסה. אלה עשויות להיות שונות בין החברות באותיות הקטנות, בתוספות, בגובה ההשתתפות של חברת הביטוח ובפרטים נוספים אחרים ולא רק במחיר עצמו ללקוח. אתם רוצים להיות בטוחים שבמידה ותצטרכו חלילה להפעיל את הביטוח לא תהיה לכם סחבת מתישה או אותיות קטנות שיגרמו לחברת הביטוח לא לשלם לכם כסף בפועל.


בשיתוף רמי לוי ביטוח