הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה בקריאה נרגשת: אנו זקוקים לעזרתכם

מעל 30 שנות פעילות ועם הצלחה של מעל 100,000 ילדים שבאו לעולם, מכון פוע"ה יוצא במבצע גיוס המונים לטובת המשך פעילות המכון. הרב מנחם בורשטיין: "כל אחד יכול לזכות ולהיות שותף"

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מכון פועה 15/07/24 17:35 ט בתמוז התשפד

הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה בקריאה נרגשת: אנו זקוקים לעזרתכם
הרב מנחם בורשטיין |, צילום: מוטי לוריא מכון פועה

"אני כבר כמה ימים מתקשרת ומנתקת. חושבת באילו מילים להשתמש ובאילו לא...אז החלטתי פשוט להגיד את זה: אני חולמת להיות א מ א! אני רוצה זאת בכל חלק וחלק בגופי. להחזיק תינוק, להריח את ריחו המשכר, לחבק אותו ולשמוע אותו קורא לי א מ א!" זו רק דוגמה לשיחה אחת מיני רבבות, המגיעות למכון ומכות בנו בבטן הרכה.

להיות הורה - הרצון הבסיסי והזכות הבסיסית של מרבית בני האנוש, אך יש, שעבורם זה חלום בלבד והדרך להשיגו רצוף מהמורות, קשיים והרבה דמעות. לעיתים ישנן אף שיחות של בני משפחה או ידידים קרובים שקל להם יותר לפנות בצורה דיסקרטית ואנונימית למכון, ולא לחשוף את הקושי הרב איתו הם נאלצים להתמודד בין שאר מטלות היומיום. כל קשת הרגשות לגיטימית ודורשת הכלה, קבלה ומענה.

צוות רבני מכון פוע''ה כאן כדי לסייע להתמודד עם מגוון הרגשות והמצוקות:

מידי יום מתקבלות כ-300 פניות מרחבי הארץ והעולם בענייני רפואה והלכה, בתחומים בהם אנו עוסקים: פוריות, הריון, לידה, גנטיקה, אישות וטהרת המשפחה. משמח לחשוב כי ישנה אפשרות להיות לעזר ואחיסמך לציבור גדול כל – כך, ומאידך, עצוב לדעת כי ''מרובים צרכי עמך'' וכי יש קהל רב של אנשים יקרים, המתמודדים עם אתגרים קשים מנשוא, בעל כורחם.

השאלות המגיעות לפתחינו, חלקן נענות בייעוץ טלפוני בלבד, לחלקן נדרשת היכרות מעמיקה ומקיפה וחלקן אף יוצרות מסכת ארוכה רבת שנים של קשר אמיץ, עבותות אהבה וכבוד, ותחושת משפחה. יש להכיר וללמוד את המקרים שבגינם פונים אלינו, ולעשות כל שביכולתנו על מנת למצוא מענה מתאים, מדויק ומיטבי עבור הזקוקים לנו.

צוות רבני המכון לא שוקט אל שמריו. הרבנים מקדישים מזמנם וממרצם מעל ומעבר. עורכים סיורים במרכזים הרפואיים כדי לעמוד מקרוב על החידושים בתחום ושותפים למחקרים פורצי דרך. את הידע המקיף והמקצועי של ניסיון רב שנים, הם מעבירים הלאה, במתן הרצאות, קורסים והשתלמויות רבות הן במרכז לימוד פוע''ה, בכנסים ובמקומות נוספים שצמאים לקבל את המידע החיוני.

הם מדירים שינה מעיניהם, מתייעצים עם טובי הרופאים מהארץ ומהעולם בשעות לא שעות, ובעיקר, משתתפים בכל שלב, בצערם וכאבם של בני הזוג, ומנגד, אוצרים תפילות להצלחת המסע וללידת ילד בריא בעזרת ה'.

בואו להיות שותפים בהמשכת פעילות המכון – לפרטים הקליקו

הרבה סיפורים נשזרים במקום המופלא הזה. מפעים לראות את ההתרגשות הגדולה של רבני המכון לקראת מלאכת הקודש לה זכו. ברגישות, בחוכמה, בענווה, בטוב דעת וחן, עושים מלאכתם נאמנה, להרבות טוב ולהוסיף חיים ושמחה בבתי ישראל.

הרב מנחם בורשטיין, מייסד וראש מכון:

"מאז פרוץ המלחמה המכון מכוון לעסוק ולסייע בתחומי המכון בענייני המלחמה. הצבנו לעצמנו מטרה ברורה - להוסיף חיים. בכל ימות השנה אנו מסייעים בתחומי הפוריות, הריון, לידה גנטיקה, טהרת המשפחה. בימים אלו של מלחמה אנו מבינים את המשמעות של הוספת חיים בדיוק בתקופה שבה נגדעים מעמנו חיים רבים".

"לצערנו, אנחנו לא יכולים להחזיר למשפחות את יקיריהם שנפלו. אל אנחנו יכולים לעזור לעוד ועוד נשמות לבוא לעולם ולראות את התקומה שלנו בעיניים. אנו מעניקים מעטפת של 360 המשלבת: רפואה, הלכה, רגש ואמונה. בימים הקרובים אנו מקיימים ימי התרמה שנתיים. כל אחד יכול לזכות ולהיות שותף"

בואו להיות שותפים בהמשכת פעילות המכון – לפרטים הקליקו


בשיתוף מכון פועה