כשזה מגיע לחינוך, לומדים מהטובים ביותר, ובפחות זמן

בחירת מוסד אקדמי מהווה החלטה מכרעת, שמשפיעה על עתידכם. מכללת דוד ילין עם מורשת חינוכית של מעל 110 שנים היא המקום לממש את חלומותיכם האקדמיים והמקצועיים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מכללת דוד ילין 07/07/24 11:56 א בתמוז התשפד

כשזה מגיע לחינוך, לומדים מהטובים ביותר, ובפחות זמן
מכללת דוד ילין |, צילום: ויקיפדיה, נחלת הכלל

כדאי לכם ללמוד בדוד ילין בגלל מורשת עשירה והצלחה מוכחת: למעלה ממאה ועשר שנים, מכללת דוד ילין היא שם נרדף לחינוך איכותי. ההיסטוריה הארוכה שלנו היא עדות למחויבות שלנו לטיפוח כישרונות ולקידום מצוינות אקדמית. עם מוניטין שנבנה על שנים של בוגרים מצליחים, המכללה שלנו מספקת נתיב מהימן לקריירה מצליחה ומתמשכת בתחום החינוך.

מגוון רחב של אפשרויות לימוד המתאימות לשאיפותיכם

במכללת דוד ילין אנחנו מבינים שלכל סטודנט יש תחומים שונים שהוא מתחבר אליהם ושאיפות ייחודיות. לכן, אנו מציעים מגוון רחב של תכניות לימוד, מתארים ראשון ושני ועד תעודות מקצועיות וקורסי המשך. בין אם אתם אוהבים אמנות, במדעים, הגיל הרך, טיפול, מתמטיקה או אנגלית, יש לנו את התוכנית המתאימה שתעזור לכם להשיג את מטרותיכם.

לתואר ראשון ותעודת הוראה בשלוש שנים בלבד הקליקו כאן

יחס אישי וליווי לאורך כל הדרך

ההצלחה של הסטודנטים היא ההצלחה שלנו לכן אנחנו מאמינים בתמיכה וליווי אישי לכל סטודנט. הסגל המסור שלנו מעניק תשומת לב אישית לכל סטודנט, מלווה אותו לאורך כל הדרך, ומוודא שכל אחד מקבל את הכלים וההכוונה הדרושים להצלחתו. בנוסף המכללה ממוקמת במיקום מרכזי בירושלים ולכן, נוח מאד להגיע בתחבורה ציבורית מכל מקום בארץ.

התנסות כבר בהתחלה

אנו שמים דגש מיוחד על שילוב התנסות מקצועית כחלק בלתי נפרד מהלימודים. במהלך התוכניות השונות שלנו, הסטודנטים נכנסים לכיתות ולומדים הלכה למעשה כיצד ללמד. חוויות אלו מעניקות לסטודנטים כלים מעשיים וביטחון הנחוצים להשתלבות מהירה ומוצלחת בשוק העבודה מיד עם סיום הלימודים.

סגל מרצה מצטיין ומתקנים מתקדמים

הסגל שלנו מורכב מאנשי חינוך מקצועיים ומנוסים המחויבים להצלחתכם ומאפשרים סביבה לימודית תומכת ואינטראקטיבית. בנוסף, מתקנים מתקדמים וספריות עשירות מספקים לכם את הכלים הדרושים למצוינות אקדמית ומקצועית.

ועכשיו הדרך לקריירה מבטיחה בעולם החינוך מתקצרת: חדש במכללת דוד ילין, תוכלו לקבל תואר ראשון ותעודת הוראה בשלוש שנים בלבד. אותה איכות לימודים, אותה הכשרה מעולה, בפחות זמן ו... כסף.

לתואר ראשון ותעודת הוראה בשלוש שנים בלבד הקליקו כאן


בשיתוף מכללת דוד ילין