רוצים להיות מומחים לתוכן דיגיטלי ברשתות? בואו ללמוד מהטובים ביותר

כיום כל בעל עסק וכל חברה מסחרית יודעים שהדרך הטובה ביותר למשוך אליהם לקוחות היא באמצעות הרשתות החברתיות. תוכנית חדשה וייחודית של המכללה הירושלמית: כתיבת תוכן דיגיטלי ברשתות החברתיות עם לימודי לשון והבעה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מכללה ירושלים 07/07/24 12:11 א בתמוז התשפד

רוצים להיות מומחים לתוכן דיגיטלי ברשתות? בואו ללמוד מהטובים ביותר
רשתות חברתיות, צילום: Nopparat Khokthong,Shutterstock

רוב האינטראקציות בין אנשים בימינו הן כבר לא במפגש פנים אל פנים. האינטרנט והרשתות החברתיות כבשו את עולמנו, ורוב הקשר שלנו עם אנשים שהם לא מבני המשפחה הקרובים מתנהלים בערוצים דיגיטליים. גם רוב המידע שאנחנו צורכים מגיע משם.

בעולם השיווק והתוכן מבינים את זה היטב. כיום כל בעל עסק וכל חברה מסחרית יודעים שהדרך הטובה ביותר למשוך אליהם לקוחות היא באמצעות הרשתות החברתיות. לכן יש ביקוש הולך וגדל לאנשי ונשות מקצוע בעלי יכולות כתיבה והבעה, שמעורים בעולם הדיגיטלי ומבינים את השפה החברתית־מסחרית, שייצרו תכנים דיגיטליים מגוונים ורלוונטיים.

רוצים להיות מומחים לתוכן דיגיטלי ברשתות החברתיות? להרשמה לחצו כאן

תוכנית חדשנית וראשונה מסוגה

ברור שככל שהכותבים והכותבות של התכנים הדיגטליים יהיו בעלי שליטה טובה יותר בשפה, באוצר המילים, בדרכי ההבעה ובאמצעים הרטוריים, כך התכנים שהם ייצרו איכותיים יותר וטובים יותר. מתוך רצון לתת מענה שלם לכלל הצרכים המקצועיים, בנינו במכללה לבנות בירושלים תוכנית חדשנית וראשונה מסוגה, המשלבת לימודי לשון והבעה עם התמקצעות בכתיבת תוכן שיווקי־דיגיטלי, ומעניקה תואר ותעודת הוראה בלשון ובהבעה עברית עם תעודת כותבת תוכן שיווקי מוסמכת.

העתיד באינטרנט

העתיד באינטרנט, צילום: pixabay

שליטה בשפה העברית יחד עם פנייה לקהלים מגוונים

הלומדות בתוכנית ירכשו מצד אחד שליטה מלאה ויסודית בשפה העברית ובשלל דרכי ההבעה בה, ומצד שני ידעו לפנות אל קהלים רחבים ומגוונים דרך הרשתות החברתיות בשפה עדכנית ועכשווית ולהיעזר לשם כך במגוון כלים דיגיטליים מתקדמים בשילוב בינה מלאכותית.

הלימודים בתוכנית מתקיימים במתכונת חדשה ומקוצרת במשך שנתיים בלבד, ומלווים במערך המלגות העשיר של הלשון העברית כמקצוע מועדף במשרד החינוך, שאִפשר בשנים האחרונות מימון מלא של שכר הלימוד בכל שנות לימודי התואר. בוגרות התוכנית יוכלו לבחור בין עבודה בתחום החינוך בהוראת הלשון בבתי הספר לבין השתלבות בעולם העסקי ככותבות תוכן דיגיטלי מקצועי או לשלב עבודה במקביל בשני התחומים.

רוצים להיות מומחים לתוכן דיגיטלי ברשתות החברתיות? להרשמה לחצו כאן


בשיתוף מכללה ירושלים