טיולי אזיריידר ויום גיבוש: 10 סיבות למה מומלץ לעשות יום גיבוש לצוות בקיץ

יום גיבוש הוא יום משמעותי מאד לצוות שבמשך השנה עובדים יחד, סיכמנו לכם 10 סיבות למה זה מומלץ לכל צוות עובדים וגם למה דווקא בקיץ

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף אקסטרים ביער 18/06/24 14:40 יב בסיון התשפד

טיולי אזיריידר ויום גיבוש: 10 סיבות למה מומלץ לעשות יום גיבוש לצוות בקיץ
בואו ליום גיבוש בקיץ | , צילום: אקסטרים ביער

1. גיבוש ובניית צוות

יום גיבוש בקיץ מספק הזדמנות ייחודית לעובדים להתחבר ולחזק את כישורי עבודת הצוות שלהם. פעילויות כמו טיולי איזיריידר, טיולי טרקטורונים ולייזר טאג שמתקיימות רק בטבע ולא במקומות סגורים יקדמו שיתוף פעולה ואמון בין חברי הצוות.

2. זה הזמן להרים את המורל!

ביום גיבוש עם איזיריידר טיולים והפקות תוכלו להקים את המורל לשמיים בפעילויות מהנות ומאתגרות, טיולי איזיריידר, פיינטבול, לייזר טאג, חץ וקשת ועוד. כל האירוע הזה יגרום למורל והביחד של הצוות שלכם לגדול משמעותית. יום גיבוש קייצי מושלם כזה יכול לעזור לשבור את השגרה ולהחדיר תחושת התרגשות ואנרגיה חדשה למקום העבודה. אל תחכו לגשם, בקיץ יש הזדמנויות למגוון פעילויות איכותיות במזג אוויר נעים.

3. משפרים את התקשורת

השתתפות בתרגילים ומשחקים של גיבוש ובניית צוות מעודדת תקשורת פתוחה ומטפחת יחסים טובים יותר בין עמיתים. העובדים לומדים להקשיב אחד לשני ולעבוד יחד למען מטרות משותפות. לדוגמא, משחק פיינטבול בו המשתתפים מתחלקים ל-2 קבוצות. המטרה היא לכבוש את הדגל, הקבוצה מחוייבת לעבוד כגוף מאוחד ומגובש כדי להצליח ולהגיע ליעד.

בואו לשפר את התקשורת |

בואו לשפר את התקשורת | צילום: אקסטרים ביער

4. שיפור מיומנות פתרון בעיות - מי לא צריך?

עיסוק בפעילויות כמו טיולי טרקטורונים ולייזר טאג דורש חשיבה מהירה וכישורי פתרון בעיות. עולים על הטרקטורונים ונוסעים בשבילים ומקומות לא שגרתיים, משחקים במשחקים קבוצתיים של פיינטבול, לייזר טאג וכדו', מה שדורש עבודה בצוות ברמה גבוהה ומיומנות תקשורת מהירה, בדיוק בשביל זה יוצאים ליום גיבוש. חוויות אלו יכולות לעזור לעובדים לפתח את יכולתם לחשוב על הרגליים ולמצוא פתרונות יצירתיים לאתגרים מה שבוודאות ישתקף בקרוב במקום העבודה שלהם.

5. יום גיבוש - זמן להגדיל את יכולת התפוקה של הצוות

יום גיבוש מתוכנן היטב יכול להוביל להגברת התפוקה בטווח הארוך. כאשר עובדים מרגישים מוערכים ואהובים, יש סיכוי גבוה יותר שיהיו להם מוטיבציה להופיע במיטבם ולתרום להצלחת החברה. עובד שמשקיעים בו מוצא את הכוחות והדרך להשקיע חזרה במקום העבודה. למעשה עובדים שמחים שמרגישים חלק ממשפחה ישקיעו במקום העבודה גם לטווח הארוך.

6. הורדת מתח

ימי גיבוש בקיץ מציעים לעובדים הזדמנות להירגע ולשחרר לחץ מכל העומס שהצטבר השנה, להפחית את רמות הלחץ ולקדם איזו רגיעה כללית לנפש. הפסקה מהעומס והשגרה היום יומית יכולה להשפיע לטובה על בריאות הנפש ולדאוג שהעובדים יהיו תמיד מרוצים.

7. עודדו תחרות בריאה

פעילויות כמו לייזר טאג יכולות לטפח תחרות בריאה בין העובדים, לעודד אותם לדחוף את עצמם ולשאוף למצוינות. רוח תחרותית זו יכולה לתרגם להגברת המוטיבציה ולשיפור הביצועים במקום העבודה. תחרות קבוצתית תשפר גם את הגיבוש של הצוות וגם את הרצון להצליח.

8. לקדם יצירתיות

עיסוק בפעילויות חדשות ומרגשות יכול לעורר יצירתיות וחדשנות בקרב העובדים. יום גיבוש קייצי לעובדים בטבע יכול לעורר רעיונות ופרספקטיבות חדשות, להוביל להצלחה וצמיחה גדולה יותר של החברה. הסתכלות חדשה, ראייה שונה מההרגל במקום העבודה.

9. לבנות אמון ונאמנות

ימי גיבוש מספקים הזדמנות לעובדים לבנות אמון ונאמנות עם עמיתיהם והחברה. על ידי עבודה משותפת לקראת מטרות משותפות והתגברות על אתגרים, העובדים מפתחים תחושת אחווה ומחויבות.

10.יצירת זיכרונות מתמשכים

ימי גיבוש בקיץ מועילים לא רק לבניית צוות ולפיתוח מקצועי אלא גם ליצירת זיכרונות מתמשכים. העובדים יעריכו את החוויות המשותפות עם עמיתיהם ויביטו אחורה על היום בחיבה ובנוסטלגיה.

זה הזמן לצאת ליום גיבוש!

רוצים לשמוע עוד פרטים על ימי גיבוש מנצחים? כנסו לאתר של איזיריידר טיולים והפקות


בשיתוף אקסטרים ביער