חזרה לערכים: בניית עתיד משמעותי בנגב ובגליל

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תנועת אור 04/06/24 12:41 כז באייר התשפד

חזרה לערכים: בניית עתיד משמעותי בנגב ובגליל
בניית עתיד משמעותי בנגב ובגליל, צילום: תנועת אור

בימים אלו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אחת התקופות המורכבות והקשות בתולדותיה, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מחשבים מסלול מחדש. לא רק שאנו מביטים על הדברים בצורה אחרת, גם הפרופורציות שלנו השתנו.

בה בעת שחיינו, ביטחוננו, עתידנו ועתיד ילדנו – מתערערים, הדברים החשובים הולכים ומתחדדים. הבחירות שלנו מקבלות משמעות אחרת, הצורך שלנו להיות חלק ממשהו גדול, להשפיע, גדול מאי פעם.

בתקופה כזו, של חוסר ודאות וכאב, הקהילה, המשפחה והאמונה הם העוגנים שלנו, המקור לחוזק ולתקווה.

בעוד אנו נאחזים בקרוב ובמוכר, איננו מצליחים להביט אל על ולזהות את ההזדמנויות החדשות שצמחו מתוך המשבר. הדרכים שאת יופיין טרם גילינו, המקום בו ערכי הציונות, הבית והקהילה נפגשים.

לפעמים הכל מתחבר

יש שני אזורים בארץ שבכל צעד שתצעדו על אדמתם למעשה תצעדו על פיסת היסטוריה של העם היהודי. בכל מבט שתפנו – יתגלה בפניכם נוף מרהיב. האזורים האלו הם בעלי חשיבות אסטרטגית עצומה למדינה ולעם. באותו מקום מיוחד גם תוכלו למצוא קהילות שמתאימות בדיוק לכם.

הנגב והגליל הולכים והופכים למרכזי חיים משגשגים, המושכים משפחות וקהילות רבות המחפשות לחיות חיים בעלי משמעות עמוקה יותר.

החיים בנגב ובגליל מציעים הרבה מעבר לממד הרוחני. אזורים אלו, שבעבר נתפסו כפריפריה, הפכו למוקד של פיתוח מואץ, המציע למשפחות שפע של אפשרויות: דיור במחירים ברי השגה, שכונות קהילתיות, ומגוון מוסדות חינוך המאפשרים לכל ילד למצוא את דרכו הייחודית. אך הסיפור לא נגמר בבית ובחינוך - באזורים אלו צומחות גם הזדמנויות תעסוקה מרתקות: מסטארט-אפים חדשניים ועד חקלאות מתקדמת, מתיירות אקולוגית ועד תעשיות ביטחוניות - הנגב והגליל הם היום הזירה שבה נכתב העתיד התעסוקתי של ישראל.

בניית עתיד משמעותי בנגב ובגליל

בניית עתיד משמעותי בנגב ובגליל צילום: תנועת אור

"המלחמה הובילה לחיבורים יוצאי דופן שלא חשבנו שיכולים לקרות, לכן עלינו לבחור אתגר אזרחי משותף לפני שהוא יבחר אותנו" אומר רוני פלמר מייסד- שותף ומנכ"ל תנועת אור. הוא מוסיף: "אם יש תנאי אחד לקיום שלנו פה - זה היכולת ליצור ביחד. להמשיך להקים את המדינה מחדש - והאור ינצח מאליו את החושך".

אם גם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לחיות חיים עם משמעות, לגדל את ילדיכם בסביבה המתאימה לתפיסותיכם, ולהיות חלק מיצירת עתיד למדינת ישראל - הנגב והגליל מחכים לכם.

רוצים לדעת יותר? הירשמו עכשיו ליריד הנגב והגליל. שם תוכלו לקבל מידע רחב על אפשרויות חינוך, תעסוקה, מגורים וקהילה.

זו לא רק הזדמנות לשפר את חייכם - זו הזדמנות להיות חלק מהגשמת חזון נבואי, ככתוב: "כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים".


בשיתוף תנועת אור

" " " "