מנכ"ל נמל אשדוד אירח פורום בנושא החדשנות במערכות הטכנולוגיות

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אירח את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים. "המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על התשתיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף אלי בר יוסף 03/06/24 14:18 כו באייר התשפד

מנכ"ל נמל אשדוד אירח פורום בנושא החדשנות במערכות הטכנולוגיות
ישיבת עבודה, אילוסטרציה, צילום: Rawpixel.com,Shutterstock

מפגש פורום Industry 4.0 לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה בישראל התארח במערך החדשנות של נמל אשדוד

​המפגש התקיים תחת הכותרת: "חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית, והגנה עליהן בצל המלחמה". הכנס נערך בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים בהשתתפות בכירים כגון אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת אלברטו חסון, סמנכ"ל ו-CISO ב-ICL Group ועוד.

מנכ"ל נמל אשדוד: "משקיעים לאורך השנים משאבים רבים בתחום"

מנכ"ל נמל אשדוד, אלי בר יוסף, בירך את הפורום: "נמל אשדוד, הנמל הלאומי של ישראל, שמח לארח את הפורום, כנכס אסטרטגי לאומי אנו משקיעים לאורך השנים משאבים רבים בתחום ורואים בכך חשיבות אסטרטגית גם לתקופה המורכבת והמאתגרת איתה אנו מתמודדים מאז ה-7 לאוקטובר".

מנכ"ל בינת אלון בן-צור הוסיף: "המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות ה-ICS הקריטיות של מדינת ישראל. אחד החוסנים הכלכליים החשובים ביותר שיש לכל מדינה הוא התשתיות הפיזיות שלה: כבישים, נמלי ים ותעופה, תשתיות תקשורת, מים, חשמל ומפעלי ייצור תעשייתיים. מערכות ה-ICS הקיימות שנים רבות בתשתיות הקריטיות של מדינת ישראל מושתתות על פרוטוקולים וטכנולוגיות שונות המשיקות לעולם ה-IT. עלינו כאינטגרטור מוביל לסייע בחיבור בין העולמות האלו".


בשיתוף אלי בר יוסף