בנימין: אלפים במתחמי העצמאות

אלפי מבקרים מכל הארץ הגיעו לשלשת מתחמי העצמאות של המועצה האזורית בנימין. ראש המועצה ישראל גנץ: "דווקא השנה מרימים את הרוח ודווקא כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף מועצה אזורית בנימין 14/05/24 19:11 ו באייר התשפד

בנימין: אלפים במתחמי העצמאות
יום העצמאות בבנימין, צילום: מועצה איזורית בנימין

יום העצמאות תשפ"ד: משפחות מכל רחבי הארץ הגיעו לאתרי העצמאות בשער בנימין, באתר המורשת שילה הקדומה ובחוות ניל"י במערב בנימין. מועצת בנימין ערכה את מתחמי העצמאות בסימן הרמת הרוח ומלבד המתנפחים וההפעלות לילדים ולמשחה הוקדשו פינות לתפילה להצלחת חיילי צה"ל, לניצחון במלחמה ולשלומם וחזרתם של החטופים.

למעלה מ-10,000 איש הגיעו למתחמי העצמאות בבנימין

על פי רישומי הכניסות למתחמי העצמאות הגיעו עד כה למעלה מ-12,000 איש שנהנו מפעילויות מגוונות לכל המשפחה בהפקת המועצה, מתנ"ס בנימין והחברה לפיתוח מטה בנימין. לצד ההפקות בשלושת המתחמים של המועצה, בתיירות בנימין נרשם מספר מבקרים גדול במסלולי הטבע והמעיינות באזור.

ראש המועצה ישראל גנץ עבר היום במתחמים ואמר כי "דווקא עכשיו, החלטנו לציין את יום העצמאות בראש מורם. המלחמה שאנו נמצאים בה היא בעיקר מלחמה על הרוח ואין ספק שאנחנו ננצח בה. לכן חשוב להגיע, להנות ולשמוח. אנחנו מודים לריבונו של עולם על כל מה שזכינו ועוד נזכה כאן בבנימין ובמדינה כולה. בנימין הקריבה רבות במלחמה הזו ואנחנו גאים להיות שותפים במלחמה לתקומתו המחודשת של עם ישראל בארץ ישראל".


בשיתוף מועצה אזורית בנימין