לימודי רפואה משלימה בדרך שלך

העולם המערבי מתעניין ברפואה הטבעית המגיעה מהמזרח והרבה שאלות עולות באשר לרפואה המשלימה אשר מעודדת ומבטאת את החיבור של גוף לנפש. מסלול הלימודים של לימודי רפואה משלימה הייחודי במכללת 'מעיינות', מציע שילוב אופטימלי בין  לימודים תיאורטיים לבין לימודים פרקטיים והתנסות מעשית

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מעיינות 31/12/23 12:41 יט בטבת התשפד

לימודי רפואה משלימה בדרך שלך
רפואה טבעית, מכללת "מעיינות", צילום: ARTFULLY PHOTOGRAPHER,Shutterstock

לימודי רפואה משלימה במכללת 'מעיינות', מציעה לימודים בשילוב מעניין של בין כלים של טיפולי רפואה קונבנציונליים לצד שיטות הוליסטיות עבור טיפול פיזי ונפשי. הבנת הקשר ומערכת היחסים שבין הגוף לנפש ועל השפעתם זה על זה היא לא חדשה. זה עשרות שנים שהעולם המערבי מתעניין ברפואה הטבעית המגיעה מהמזרח והרבה שאלות עולות באשר לרפואה המשלימה.

הרפואה המשלימה מעודדת ומבטאת את החיבור של גוף לנפש, בעולמנו נוצרה מציאות בה המחשבות והרגשות שלנו מצויים בתחרות מתמדת, וזה בשל העובדה שלרוב יש חוסר בחיבור ובאיזון ביניהם. רפואה משלימה יכולה להועיל במצבים רבים שהרפואה הקונבנציונאלית לא מוצאת להם פתרון מספק, כמו הרבה מאוד בעיות שנגרמות על רקע השפעות בין גוף והנפש, וכאן הטיפולים של הרפואה המשלימה, אשר מתייחסת לעיקרון החיבור בין הגוף והנפש, מתאימים ביותר.

הכירו את עולם הרפואה המשלימה ובוא להתמקצע בתחום עתיק, עשיר ומרתק במכללת מעינות מטעם האוניברסיטה הפתוחה – שלוחת ירושלים, מציעה לכם לצאת לדרך מדהימה, עם ארגז מלא ידע וכלים שיחוללו שינוי בחייכם האישיים, בחיי אחרים ובהיותכם מטפלים.

מסלול הלימודים במעיינות

מסלול הלימודים של לימודי רפואה משלימה הייחודי במכללת 'מעיינות', מציע שילוב אופטימלי בין לימודים תיאורטיים לבין לימודים פרקטיים והתנסות מעשית בקליניקות. כך תרכשו מיומנות וידע ללא פשרות על מנת להצליח ולהצטיין בתחום עיסוק זה. הבחירה בלימודי רפואה משלימה היא כניסה לתחום מרתק המוביל לסיפוק רב והגשמה, תהליכי ריפוי אישיים והזדמנות פז להבין את רזי החיים, הגוף והנפש באופן מעמיק.

על מנת להיות מטפלת בכלל ומטפלת בפסיכותרפיה הוליסטית בפרט נדרשות יכולות אישיות גבוהות. גם נטורופתיה וגם פסיכותרפיה הנם שני תחומים מבוקשים מאוד אשר מעוררים עניין רב. ככלל בשנים האחרונות תחומי הרפואה המשלימה השונים הפכו למוכרים ומכובדים אף בקרב מטפלים בתחומי הרפואה הקונבנציונאלית, וכך יוצא שבלא מעט מקרים מטופלים מופנים לטיפולים במסגרת רפואה משלימה במצבים בהם הרפואה הקונבנציונלית לא מוצאת פתרונות למצבם ואין באמצעותה לתת להם מענה. מטופלים אשר סובלים מבעיות בריאותיות שונות, בין אם על רקע פיזי או נפשי, משיגים פתרון הולם למצבם דווקא בזכות הרפואה המשלימה.

עולם שלם של ידע וכלים פרקטיים לעיסוק ולחיים – לימודי נטורופתיה ופסיכותרפיה

כאמור בין התחומים של לימודי רפואה משלימה מסלולים מבוקשים מאוד הם המסלולים ללימודי נטורופתיה וללימודי פסיכותרפיה הוליסטית. מסלול הלימודים של פסיכותרפיה הוליסטית מיועד בעיקרו לנשים המתעניינות בתהליך הכולל עבודה עצמית, שמהווה חלק אינטגרלי ממסלול ההכשרה המקצועי, ועל כן אנו בוחנים את מידת ההתאמה של המתעניינת למסלול לימודים זה.

הנטורופתיה נותנת לנו תשובות לשאלות שונות הקשורות לתזונה שלנו. בניגוד ללימודי תזונה כמוצעים בלימודים האקדמאיים שבאוניברסיטה, במכללת מעינות הסטודנטים מקבלים ידע לצד כלים מעשיים, כך שיש שילוב בין תזונה בחלק הפיזיולוגי לבין החלק הנפשי. במרבית המקרים ישנו קשר ישיר בין שני חלקים אלו.

אפילו אנשים רוצים לרדת במשקל ולהיפטר ממשקל עודף כדי להרגיש ולהראות טוב יותר, תזונאי קליני יכניס אותם לתהליך של דיאטה וירידה במשקל, אבל אין זה אומר שההישגים שלהם יישמרו. פעמים רבות המשקל שהושלם מגופם חוזר חזרה ברגע שהמטופל משנה את התזונה שלו או לא מקפיד על הרגלי האכילה שלו וכך חוזר חלילה.

בתהליך נטורופתי, המטופל מקבל את הכלים לבצע שינוי תזונתי לצד טיפול נפשי - רגשי המתקשר להשמנה או לנטייה לאכילה רגשית או אכילת יתר, וכן להפרעות אכילה שונות. כך המטופל יכול להקפיד על הרגלי תזונה נכונים למשך זמן רב, כיוון שגם החלק הרגשי- נפשי זוכה להתייחסות מלאה במסגרת התהליך.

לפרטים חייגו 077-8045874


בשיתוף מעיינות