מה זה application delivery? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/10/23 14:14 יא בחשון התשפד

מה זה application delivery? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
מחסן, צילום: shutterstock

עולם ההייטק הוא עולם דינמי מאוד, אשר ידוע בזכות שינויים תדירים שמתרחשים לנוכח התפתחות בלתי פוסקת. כאשר אנו עוסקים באותו התחום, ייתכן כי ניתקל לא פעם במושגים Application Delivery או Application Delivery Controller. אז מהם המושגים האלו, כיצד הם קשורים לעולם ההייטק ומה עוד עליכם לדעת באשר לאותו נושא? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

אז מה זה Application Delivery?

Application Delivery זהו בעצם שם כולל עבור מספר קבוצות שירותים המבוססות על רשת שאמורה לייצר זמינות יעילה יותר עבור יישומים נבחרים, יישומים כדוגמת אבטחת מידע, האצת ביצועים ועוד. כאשר מדובר על Application Delivery או על Application Delivery Controller, חשוב להבין כי המטרה העיקרית היא לסייע למרכזי הנתונים של חברות וארגונים שונים להאיץ את מוכנות השוק של מגוון יישומים שכן, הדבר מסייע משמעותית בפתרון של בעיות ושגיאות תוכנה בדרך אפקטיבית ומהירה יותר, זאת תוך כדי שיפור חווית המשתמש באופן שהופך אותה לאיכותית, ידידותית וטובה יותר.

איזון עומסים

חלק בלתי נפרד מעולם המושגים האלו הוא איזון עומסים, או Load Balancing. מדובר על שירות שבדרך כלל נלווה אל Application Delivery. כאשר מדובר על איון עומסים, חשוב להדגיש כי המטרה העיקרית מאחורי שירות זה היא ליצור מאזן בקרב עומסי העבודה של ארגונים שונים, כך שיהיה ניתן לעמוד בעומס שבדרך כלל יגדל לצד התפתחותה של החברה. על ידי איזון עומסים יעיל, יהיה ניתן להמשיך לתפקד בצורה שוטפת, לייעל את התפוקה ולעמוד בכל העומסים השונים הכרוכים בכך. שירות זה עשוי להיות יעיל למדי באשר לעמידה במצבים שונים, כאלו בהם המערכת של החברה עמוסה ואינה יכולה להמשיך להתמודד עם קצב גידול שכזה מבחינת דרישת העבודה. כאן בדיוק איזון עומסים נכנס לתמונה שכן, בזכות השירות הזה כל החברות והארגונים השונים יוכלו להתמודד עם העומסים השונים שנוצרים בשל גדילת בית העסק ובכך בעצם להבטיח תפוקה שוטפת ויעילה.

יתרונות של Application Delivery

• שיפור האבטחה - אין ספק כי לשימוש של Application Delivery יש מספר יתרונות, אם כי ראוי לציין שאחד היתרונות המהותיים ביותר הוא השיפור ברמת האבטחה ששימוש זה מביא איתו לשולחן. למעשה, שירות זה משפר את רמת האבטחה בצורה ניכרת, בייחוד כאשר מדובר על אבטחת המידע של אותן חברות אשר משתמשות בו, זאת על ידי סיפוק יכולת אבטחה משופרת ומרשימה וכן גם בזכות האמינות של האפליקציה.

• האצה של תהליכים קיימים - שימוש בשירות ייחודי זה עוזר בין היתר גם בהאצה של תהליכים קיימים, בייחוד של תהליכי מוכנות השוק של אפליקציות שונות, כך שאותם מפתחים יוכלו להיות ערוכים היטב לתרחיש של הנפקה מוקדמת שתאפשר להם להציג את המוצר שלהם לעיני הקהל העולמי.