מגשי קינוחים לאירועים: כדאי להכיר

רוצים לרענן את האירוע הבא שאתם מארחים ולא יודעים איך? יש לנו את הפתרון המושלם בעבורכם – מגשי קינוחים לאירועים. מגשים אלו יכולים להשתנות בהתאם להעדפותיכם ולהכיל את כל המתוקים והקינוחים האוהבים עליכם. אם אתם משתייכים לקבוצת אוהבי המתוקים, אנחנו ממליצים לכם לעזוב הכול ולהמשיך לקרוא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/01/23 12:39 כג בטבת התשפג

מגשי קינוחים לאירועים: כדאי להכיר
צילום: shutterstock

מגשי קינוחים לאירועים הם לא דבר חדש, למעשה מדובר על פתרון מוכר מאוד שקיים כבר שנים רבות אך עד היום לא היה מדובר על פתרון איכותי דיו כדי שייחשב לפתרון אלגנטי לאירועים. לשמחתנו התחום עבר תמורות ושינויים רבים וכיום בין מגשי הקינוחים אפשר למצוא מנות שלא היו מביישות פטיסרי איכותי בפאריז. כחובבי מתוקים בעצמנו החלטנו להעמיק את ההיכרות שלנו עם התחום ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע קצר אל עבר עולם מתוק יותר.

מה זה בכלל אומר מגשי קינוחים לאירועים?

עד לא מזמן כששמענו על מגשי קינוחים לאירועים הדבר היחידי שיכולנו לדמיין היה מגש עם כדורי שוקולד, אבל מאז נחשפנו למשמעות האמיתית של המונח בימינו הבנו שאנחנו לא יודעים דיו ולכן ביקשנו להיפגש עם יניב שבח, שף קונדיטור ובעלים של "ארטייסט – מגשי אירוח" כדי לקבל ממנו תובנות נוספות בנושא. ( למידע נוסף על קינוחי החברה >>> )

"כדי להבין מה זה אומר מגשי קינוחים לאירועים אנחנו צריכים קודם כול לדבר קצת על הקונספט הזה של מגשי אירוח. מגשי האירוח כיום מציעים למעשה מנות שבעגה הקולינרית נקראות – 'פינגר פוד' אלו מנות קטנות מאוד שאפשר לאחוז אותן בשתי אצבעות ולאכול, מכאן גם מגיע השם של הקונספט. מה שהקונספט הזה מביא זה חידוש מרענן לתחום שאבד עליו הקלח. במקום להציע לאורחים שלנו באירוע שתיים או שלוש מנות לבחור מתוכן, אנחנו מציעים להם עושר של אפשרויות שהם יכולים לבחור ולטעום מכול אחת ואחת מהן".

"מגשי קינוחים לאירועים הם כבר אופרה אחרת. מדובר על מגשים שעמוסים במנות מופלאות שמציעות את המתוקים הטובים ביותר מכול העולם. אפשר למצוא במגשים אלו מנות מעולם הבולונז'רי והפטיסרי הצרפתי, קינוחים איטלקיים וכמובן שגם מתוקים מקומיים. התחום כולו חווה עלייה מטאורית בכל הקשור לרמת תשומת הלב שמעניקים השפים השונים למנות שהם מכינים. פעם התחום נתפס כנחות ולכן גם האפשרויות היו מעטות, אבל כיום משתמשים בחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר, השפים עצמם הם בוגרים של כמה ממטבחי העילית הבולטים בארץ והתחום כולו זוכה לעדנה מחודשת".

אילו אפשרויות אפשר למצוא כיום במגשי קינוחים לאירועים?

"כפי שאמרתי, מדובר על תחום ענק שיש בו כמות של אפשרויות מכול העולמות. אני חושב שהדרך הטובה ביותר להדגים את העושר הזה תהיה פשוט לפרט כמה מגשי קינוחים לאירועים שקיימים אצלנו":

  • מגשי טראפלס – "מגשי הטראפלס פופולריים מאוד כי הם יושבים בול בכול אירוע. אירועים קטנים של הרמות כוסית במשרד, ארוחת חנוכת בית או ארוחת חג, בכל אירוע שתחשבו עליו תראו שמגש של כדורי שוקולד איכותיים יכול להיות בדיוק הדבר הקטן הזה שישדרג את האירוע. אנחנו מציעים חמישה סוגים של מגשי טראפלס – טראפלס טבעוניים, טראפלס ללא תוספת סוכר, טראפלס קפה, טראפלס תפוז וטראפלס עם וויסקי. בנוסף יש לנו גם מגש של כדורי שוקולד קלאסיים בעבור הילדים".
  • מגשי מאפים – "מגשי המאפים הם גם מהפופולריים ביותר, אבל בשונה ממקומות אחרים, אנחנו מכינים את כל המאפים שלנו בעצמנו מא' ועד ת'. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובטכניקות שלמדתי בצרפת כשעבדתי שם כדי להבטיח את האיכות ואת הטעמים. מגשי המאפים שלנו כוללים למשל מגשי מיני מאפינס, מגשי בראוניז, סלסלת מאפים צרפתיים ועוד".
  • מגשי מוס – "בעבורי מוס הוא הקינוח המושלם וזו גם הסיבה שאנחנו מציעים ארבעה סוגים שונים של מגשי מוס. יש לנו את מגש הוואן שוט מוס קוקטייל שבו יש שני סוגים שונים של מוסים מתוקים ומלאים באלכוהול משובח, מגש המוס הטבעוני שבו יש שני טעמים של מוס טבעוני קרמי ואוורירי, מגש המוס פלטינום שמכיל ארבעה סוגים שונים של קינוחי מוס כמו מוס שוקולד מריר על בסיס של עוגית חמאה קראנצ'ית ומוס פטל במילוי של פירות יער על בסיס של פיננסייר פיסטוק. לאחרונה גם השקנו את מגש המוס ללא גלוטן שלנו שבו יש שני סוגים שונים של מוסים מטריפים ומקוריים שלא מכילים גלוטן".

"כמובן שיש עוד המון סוגים אחרים של מגשי קינוחים לאירועים, אבל אלו הם הנמכרים ביותר שבעיניי הם בעצמם מהווים סיבה מספקת להתנסות בחוויית האירוח הזו".

אנחנו רוצים להודות לשף קונדיטור יניב שבח על השיחה המתוקה ואם יש לכם שאלות נשמח לענות בתגובות. יש לנו בעבורכם עוד המון מידע מקצועי על עולם האוכל – לכניסה לאזור האוכל לחצו כאן.