מזגנים מומלצים לבית

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מזגנים שיעניקו לכם את המענה המקיף ביותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הסיבות העיקריות שצריכות להסב את תשומת לבכם אל רכישה של מזגני אינוורטר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 11/10/22 13:54 טז בתשרי התשפג

מזגנים מומלצים לבית
צילום: shutterstock

למרבית הצרכנים במדינת ישראל ישנה הנטייה לחשוב כי מזגן עילי מהווה את הפתרון האידיאלי, בעוד שאחרים נוטים לחשוב כי בכלל מדובר על מזגני אינוורטר שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אי לכך, לא פעם ולא פעמיים אנו עשויים למצוא את עצמו תחת התלבטות הסובבת סביב סוג המזגנים אותם נבחר עבור חלל הבית שלכם, סוג כזה שיענה על כלל הצרכים האישיים שלנו ושל יתר בני הבית בצורה האופטימלית. לכן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש מזגנים שיעניקו לכם את המענה המקיף ביותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הסיבות העיקריות שצריכות להסב את תשומת לבכם אל רכישה של מזגני אינוורטר:

• השיטה הסטנדרטית - מזגנים סטנדרטיים אשר עובדים בשיטה המסורתית, מבוססים למעשה על הפעלתו של המדחס על להגעת הטמפרטורה המצויה שכן, בשלב הזה תופסק פעילות המדחס בעזרת התרמוסטט. זאת בעוד כי לאחר שינוי של טמפרטורת החדר בטווח העולה עד ל-5 מעלות צלזיוס, יתחיל המדחס לעבוד שוב עד להגעת הטמפרטורה הרצויה. זאת בשונה משיטת האינוורטר הטמונה בכלל מזגני אינוורטר השונים, שיטה המאפשרת חיסכון משמעותי בעקבות מערכת תפעולית יעילה ואפקטיבית במיוחד. 

• שיטת האינוורטר - כאשר אנו מדברים על שיטת האינוורטר, הרי שבשונה מהמזגניים הסטנדרטיים - המדפחס עובד באופן רצוף. יחד עם זאת, חשוב לציין כי התרמוסטט מודד את טמפרטורת החדר, אך בעת בה היא משתנה, המדחס לא עוצר אך הוא משנה את קצב העבודה שלו בהתאם לתנודות הטמפרטורה הנמצאות בחלל החדר הייעודי. אי לכך, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי טמפרטורת החדר הרצויה לא תשתנה במהלך כל שעות הפעילות וכן, המזגן אף יחסוך עד לחמישים אחוז מצריכת החשמל הממוצעת. 

נוסף על האמור, יש לומר כי טכנולוגיית האינוורטר מאפשרת למזגן להתמודד מול טמפרטורות קיצוניות במהלך כל עונות השנה, מה שהופך את הבחירה במזגני אינוורטר לבחירה שקטה יותר. זוהי למעשה הסיבה העיקרית לעובדה כי הבלאי המתלווה אל מזגני אינוורטר נמוך בצורה משמעותית ביחס למזגנים סטנדרטיים. 

בשורה התחתונה, כאשר נרצה להשוות בין השיטה המסורתית אל מול השיטה החדשנית המתלווה אל טכנולוגייה האינוורטר, הרי כי המזגנים ה"רגילים" בנויה בצורה של הפעלה והפסקת תהליך הקירור, בהתאם להוראות התרמוסטט. זאת בעוד כי מזגנים המבוססים על שיטת האינוורטר משתמשים בצורה יעילה ואפקטיבית יותר במדחס. כאשר מדובר על שיטת אינוורטר, כאמור, ניכר כי המדחס פועל באופן רציף בעת בה מהירותו תשתנה בהתאם לשינויים בטמפרטורת החדר, דבר המאפשר פעילות שוטפת של המזגנים בחלל הבית שלכם, שמירה על המזגנים מפני בלאי, חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, פעילות עבודה שקטה ועוד מגוון רחב של יתרונות שעולים ללא כל צל של ספק על אופן הפעולה של המזגנים הסטנדרטים.