בית הקפה סגור? 5 מקומות חלופיים לדייט

ימי הקורונה הכניסו את כולנו לעוצר, אבל אם יש משהו שמורכב יותר להפסיק, זה את שגרת הדייטים וההיכרויות. אז במיוחד בשבילכם, הבאנו כמה חלופות אפשריות למפגשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/20 12:21 כג באדר התשפ

בית הקפה סגור? 5 מקומות חלופיים לדייט
דייט בבית קפה, צילום: shutterstock

סגירת בתי הקפה והמסעדות, וההנחיות המגבילות, הפכו את שגרת החיים של כולם למוגבלת למדי. אך מי שמרגיש את ההגבלות החדשות על מקומות ההסעדה באופן מוחשי ביותר, הם זוגות מדוייטים, שכעת, בימי החורף הקרים, לא מוצאים היכן להיפגש ולהכיר. אז על מנת להקל על המצב, ובכדי לסייע לכם להמשיך ולהיפגש, הבאנו כמה הצעות אפשריות לחלופות לא פחות ראויות.

 

בבית שלה 

אם יש משהו שכבר הספיק להישכח בימינו, אלו אותם מנהגים ג'נטלמניים, שפעם היו נהוגים, והיוו בסיס לכל היכרות. כן, בדיוק לשם אנו מכוונים - המפגש המוקדם עם ההורים, ההגעה הרשמית לאיסוף המדוייטת. אם הורגלנו לכך שהפגישה הרשמית עם ההורים מתרחשת רק כאשר הקשר מתקדם דיו, ויש דיבורים על חתונה. הפעם, אפשר להקדים אותו, כבר לפגישה הראשונה.

היתרון, פגישה במגרש הביתי של בת הזוג הפוטנציאלית, מה שיהפוך אותו למלחיץ פחות עבורה, וגם, תדעו שעברתם את מבחן ההורים בשלב מוקדם מאוד. תוכלו לשבת בנחת על הספה בסלון במרחק המתאים, ולשוחח להנאתכם ללא מסיחים ומלצרים.

 

 

וידיאו

הרבה דברים נאמרו על שיחות בווידיאו בזמן האחרון, וכן, הגיע הזמן לדבר בשבחו גם בגזרת ההיכרויות. סוף סוף, אפשר להיפרד לשלום מהנוהל המציק של תיאום פגישה ראשונה. "אני לא יכולה מחר", "לא מתאים לי מחרתיים", "יש לי חתונה..מבחן..חצ'קון חדש" וכו'.. כל אלה, כבר לא רלוונטיים יותר.

ברגע שהעבירו לכם מספר, תוכלו להתארגן מעט לפני השיחה הראשונה, לוותר על הבושם, ופשוט לעלות לשיחה בווידאו. זה יהיה קל יותר לתיאום, ויחסוך מכם את ההתארגנות המתישה לקראת פגישה ראשונה. ואם אתם ממש זורמים, אז כן, אפשר בפיג'מה. די כבר עם המאמץ המוגזם להגיע מתוקתקים למשעי.

צילום: shutterstock

 

 

אצל חברים משותפים - בזוג

אם אתם זוג שכבר היו לו כמה מפגשי פנים אל פנים, את הפגישה הבאה תוכלו לערוך בבית של חברים משותפים, יחד איתם. מציאות של שני זוגות בבית פותרת כמה בעיות, תהיו פחות מעשרה, תוכלו לשמור מרחק לרוב כי יהיה הרבה מאוד מקום, ואין שום בעיה של ייחוד. אה כן, זה גם יחסוך לכם רגעי שתיקה מביכים, ונושאי השיחה יכולים להיות הרבה יותר מגוונים.

 

 

במקום התנדבות

המצב הכללי במדינה מאלץ את כולם להתגייסות מיוחדת. ארגונים רבים מציעים סיוע לאוכלוסיות הזקוקות לכך, החל מהורים לילדים בחינוך מיוחד שישמחו לקצת עזרה, תלמידים המתקשים בהשלמת חומרי הלימוד מבית הספר, או הורים שמצאו עצמם עובדים, אך מסגרות הילדים סגורות והם נואשים לבייביסיטר. תוכלו להחליט על מקום בו שניכם תרגישו בנוח, ולהגיש יחד עזרה משותפת. חוץ מנושאי השיחה שיכולים להיות עשירים יותר, תיחשפו גם לצדדים באישיות שלא היו באים לידי ביטוי בישיבה סתמית על כוס קפה.

אוקיי, אז הוא לא מסתדר עם ילדים..

אוקיי, אז הוא לא מסתדר עם ילדים..צילום: shutterstock

 

ספסל ציבורי סמוך לבית

טוב, זה עשוי להיות מעט יותר מביך, כי לכו תדעו את מי תפגשו ברחוב. אבל עדיין, חשוב יותר לעבור את התקופה בבטחה. אז אם לא מתאים לכם להיפגש בבית הפרטי של אחד מכם, ספסל ציבורי באוויר הפתוח יכול להיות חלופה טובה. נכון, מזג האוויר קצת קר, אבל אפשר לתזמן את הפגישה לשעות בהן יהיה נעים יותר. דאגו לבגדים חמים, ושבו לשוחח ולהכיר.

 

 

 

 

ומה המומחה של חתונה ממבט ראשון חושב על דייטים?