לא בית קפה ולא מצפה: 10 רעיונות לדייטים לא שגרתיים

נמאס לכם מהפגישות הבנאליות במסעדה או במצפה עם פק"ל קפה ואתם מחפשים רעיונות לדייט הבא שלכם? אספנו עבורכם 10 רעיונות מגוונים שיוסיפו פלפל לקשר שלכם

חדשות כיפה רבקה שורק, חדשות כיפה 31/07/24 15:35 כה בתמוז התשפד

לא בית קפה ולא מצפה: 10 רעיונות לדייטים לא שגרתיים
דייטים לא שגרתיים, צילום: Erman Gunes,Shutterstock

התחושה של דז'ה וו חוזרת על עצמה בכל דייט, כשהיא מזמינה אספרסו ארוך והוא - אחרי רבע שעה של עיון בתפריט - שוב מבקש את הקפוצ'ינו הקבוע שלו. הגיע הזמן להכניס קצת פלפל לדייטים שלכם ולגוון את מקומות הבילוי. ריכזנו לכם עשרה רעיונות שיגרמו לכם להכיר טוב יותר אחד את השנייה.

1. מעין

אם אתם אוהבים את הטבע והשקט, מעיין הוא המקום המושלם להתנתק מהכול ופשוט להתחבר ולהכיר. תביאו פק"ל קפה, אפשר גם צידנית עם פירות למשקיענים שבכם, מבטיחים שלא תצטערו.

2. באולינג

דייט בבאולינג ירגיש לכם כמו סצנה רומנטית מהאייטיז, אבל הוא אחלה דרך לשבור את הקרח ולהכיר את הצד התחרותי והקליל של הדייט שלכם.

באולינג

באולינג צילום: Paula VV,Shutterstock

3. טיול אופניים

טיול אופניים הוא חוויה שמשלבת נוף, חיבור וספורט על הדרך. אל תדאגו, מסתבר שהמוח שלנו עדיין זוכר איך לעשות את זה, גם אם הפעם האחרונה שבה רכבתם הייתה בבני עקיבא.

4. חוף ים

נסו להיזכר בכל סרטי הקיטש שצפיתם בתיכון - אין סיכוי שלא הייתה שם סצנה בים. אם אתם מרגישים שהקשר מתקדם, אין כמו לשבת על החוף עם כוס בירה טובה.

5. סיור טעימות בשוק

אם אתם אוהבים אנשים ואוכל טוב, שוק זה המקום בשבילכם. עברו בין הדוכנים, טעמו מהמגוון האדיר שיש בהם, קנחו ביין טוב, ותהנו מאווירה צעירה וחוויה קולינרית.

סיור בשוק

סיור בשוק צילום: Chaim Goldberg,Flash90

6. התנדבות משותפת

במקום לענות על השאלה הבנאלית "ספרי לי קצת על עצמך", תנו לצד השני להכיר אתכם בשטח. אם שניכם אנשים ערכיים שאוהבים לעזור, למה שלא תעשו את זה ביחד? לכו לבקר לוחמים בבתי חולים, ארזו אוכל לנזקקים או אפילו שמחו קשישים בבית אבות.

7. חדר בריחה

חדר בריחה הוא המקום המושלם לבחון את הדינמיקה הזוגית שלכם. דרך התמודדות עם אתגרים ופתרון חידות, תוכלו לגלות איך הדייט שלכם חושב ופועל תחת לחץ, ואיזה מקום הוא נותן לכם בסיטואציה.

8. סדנאות יצירה

אתם אחרי יום ארוך במשרד או בלימודים, ויש לכם חשק לשנות אווירה? סדנאות זה הפתרון בשבילכם. בין אם תבחרו לפסל בחימר, להכין שוקולד או לבנות משהו מעץ, התוצר הסופי יהיה מזכרת משותפת לחוויה שלכם. אנחנו מזהירים, זה ממכר.

סדנת יצירה

סדנת יצירה צילום: Zamrznuti tonovi,Shutterstock

9. הופעה טובה

בדייט הזה לא יהיו לכם שתיקות מביכות - בהתחייבות. אם לדייט שלכם יש את אותו הטעם במוזיקה, אין כמו לצאת להופעה ביחד. שירו בקולי קולות את המילים, תנו לעצמכם להשתחרר ואם יש עתיד לקשר, אולי עוד תזמינו את הזמר לשיר אצלכם בחופה.

10. מדורה

דייט מסביב למדורה הוא הדרך המושלמת לסיים את היום ולדבר מלב אל לב. אין כמו להתחמם ליד האש, לצלות מרשמלו על מקל ולספר צ'יזבטים נוסטלגיים שירדפו אתכם כל הלילה.