קידוש השם על המגרש

קבוצת הפועל ירושלים תרמה קמפיין פרסומי לעמותת חב"ד להפצת מסרים יהודיים בכל משחקי הקבוצה.

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 03/11/09 00:00 טז בחשון התשע

קידוש השם על המגרש
יחצ, צילום: יחצ

זה זמן רב שהנהלת הפועל ירושלים מקיימת קשרי ידידות עם תנועת חב"ד. כעת נראה כי היחסים הגיעו לשיאם. בקבוצה החליטו לתרום קמפיין פרסומי שלם לתנועת חב"ד על מנת להפיץ מסרים יהודים-ערכיים.

במשחקי הכדורסל באירופה וגם בארץ של הפועל ירושלים תוכלו לראות משפטים כמו "מעשה טוב אחד שלך עושה טוב לכולם" ו"חב"ד עם כל הלב לכל אחד" המופיעים כבאנרים פרסומיים על הפרקט תוך כדי המשחק.

"אנשי הקבוצה, ובראשם היו"ר מר דני קליין, עומדים זה זמן רב בקשר הדוק עם צעירי חב"ד, ושמחו להירתם להפצתם ופרסומם של מסרים המעודדים הדברות בין כל חלקי העם, ומגבירים את הזהות היהודית והמסורתית". אמרו בקבוצה.


עלותו של קמפיין שכזה מוערכת ב-150 אלף שקלים (צילום: יחצ)


הפרסום נעשה על גבי שילוט דיגיטלי באורך של 32 מטר, בכל משחקי הקבוצה שבהם צופים מאות אלפי צופים במגרש ובאמצעות הטלוויזיה. בנוסף יתפרסמו המסרים גם בחוברת הקבוצה, המופצת באלפי עותקים, ובאתר האינטרנט של הקבוצה. עלותו של קמפיין שכזה מוערכת ב-150 אלף שקלים.


במכתב תודה ששיגר יו"ר צעירי חב"ד בישראל, הרב יוסף אהרונוב, כותב הרב לאנשי הקבוצה כי "כמי שאמונים על משנתו של הרבי מליובאוויטש, שמתבטאת באהבת ישראל אין-סופית לכל יהודי, ללא הבדל או השתייכות פוליטית, אמונית, מגדרית ומגזרית, אנו מוצאים בכם עמית של כבוד למטרה של הורדת המתחים והעצמת המחבר והמאחד על המפריד. אנו בטוחים כי משכורתכם תהא שלמה מן השמים, ויתקיימו בכם דברי חז"ל: "וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה, הקב"ה ישלם שכרם".

ואכן, כבר בשבוע שעבר, עם פתיחתה של העונה האירופית של הפועל, יכלו צופי המשחק באולם ובטלוויזיה לחזות בקמפיין הראשון שקרא לקהל להוסיף במעשים טובים.וזאת על פי דבריו של הרבי מליבאוויטש שאפילו מעשה טוב אחד יכול לשנות את כל העולם ולעשותו לעולם טוב יותר.

יו"ר הפועל מגדל ירושלים דני קליין בתגובה: "אני יותר משמח על החיבור הטבעי עם חב"ד הפועל מגדל ירושלים ואני באופן אישי מאוד מחוברים לדרך הזאת ואני רואה בכך זכות גדולה להיות שותף למיזם המשותף הזה. הפועל מגדל ירושלים הייתה ותהיה תמיד קבוצה המייצגת את כל שכבות האוכלוסייה בישראל דתיים וחילוניים כאחד".