אם עוד לא עדכנתם את המכשיר, אתם מפספסים את המהפכה הגדולה של גוגל

גוגל פותרת לכם בעיה שחיכתם לה הרבה זמן, מעכשיו כבר לא תהיה מגבלה על מספר ההורדות והעדכונים שלכם בגוגל פליי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/24 11:12 כט באב התשפד

אם עוד לא עדכנתם את המכשיר, אתם מפספסים את המהפכה הגדולה של גוגל
שיפור חווית משתמש, צילום: TY Lim,Shutterstock

בשורה משמחת למשתמשי אנדרואיד: גוגל הוסיפה סוף סוף תכונה חדשה ומבוקשת לחנות Google Play - האפשרות להוריד ולעדכן מספר אפליקציות בו זמנית. עד כה, החנות יכלה לטפל רק בהתקנה או עדכון של אפליקציה אחת בכל פעם, מה שגרם לעיתים קרובות לעיכובים מתסכלים והמתנה ארוכה, במיוחד כשהיה צורך לטפל במספר גדול של אפליקציות.

על פי דיווחים, גוגל בדקה את היכולת הזו כבר מאז 2019, אך רק לאחרונה החלה בפריסה רחבה יותר של התכונה. כעת, משתמשים יכולים לחוות התקנות ועדכונים מהירים משמעותית. נכון לעכשיו, גוגל מאפשרת למשתמשים לעדכן או להתקין עד שלוש אפליקציות בו זמנית, אך זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג המכשיר ומהירות הרשת.

בבדיקה שערכנו, אכן ניתן היה להוריד יותר מאפליקציה או עדכון אחד בכל פעם, עם מגבלה של שלוש אפליקציות או עדכונים במקביל. המערכת הורידה את העדכונים לשלוש אפליקציות במקביל, בעוד שהאחרות המתינו לתורן.

הסיבות להגבלה עד כה כללו בין היתר שמירה על רוחב פס, מניעת עומס על השרתים של גוגל, וגם מגבלות בהורדה והתקנה של אפליקציות במקביל במכשירי הקצה של המשתמשים.

למרות שגוגל טרם הודיעה רשמית על השינוי, נראה כי החברה החלה בפריסה רחבה יותר של תכונה זו. משתמשים רבים כבר מדווחים כי קיבלו את השינוי בחנות, מה שמבטיח חוויית משתמש משופרת וחסכון בזמן עבור בעלי מכשירי אנדרואיד.