העדכון שכולנו חיכינו לו: Waze משיקה שורת פיצ'רים

אפליקציית הניווט הפופולארית וייז הכריזה על פיצ'רים חדשים בהם התרעה על מצלמות מהירות חדשות, התרעה על אירועים המוניים שעלולים לגרום לפקקים ופיצ'ר שיאפשר לקבל הנחיות ניווט גם כשהמסך נעול

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/24 19:22 כה בתמוז התשפד

העדכון שכולנו חיכינו לו: Waze משיקה שורת פיצ'רים
waze, צילום: Shutterstock

אפליקציית הניווט הפופולארית וייז - Waze, הכריזה על שורת פיצ'רים חדשים שיתריעו על מצלמות חדשות במסלול הנסיעה, על אירועים המוניים עם פוטנציאל השפעה על התנועה בסביבת מסלול הנסיעה ופיצ'ר שיאפשר המשך ניווט גם בזמן נעילת מסך - תקלה שרבים חיכו לפתרון אליה.

האפליקציה תתריע גם על מצלמות נתיב תחבורה ציבורית

הפיצ'רים החדשים יספקו התרעות על סוגי מצלמות נוספים בדרך מלבד מצלמות המהירות. התרעות אלו מתווספות על ידי חברי קהילת Waze, המשתמשים במידע על מסלול הנסיעה יחד עם נתונים זמינים לציבור מהרשויות המקומיות. בין סוגי המצלמות יהיו מעבר באור אדום, שימוש שגוי בנתיבי תחבורה ציבורית, אי חגירת חגורת בטיחות או שימוש בסלולר בזמן נהיגה.

מוייז נמסר שההתרעות נועדו לשמש כתזכורת לגבי חוקי התנועה של אזור ולביצוע כל ההתאמות הנדרשות בהתאם. בנוסף להתרעות על מצלמות פיצ'ר נוסף יתריע על קיומם של הופעות ענק ואירועי ספורט, לקבלת תובנות לגבי ההשפעה של האירועים על התנועה במסלול הנסיעה. הפיצ'ר מושק כעת ברחבי העולם ב-Android וב-iOS.

התרעות חדשות באפליקציה |
יתריע על אירועים המוניים

עדכונים חדשים

יתאפשר ניווט בזמן נעילת מסך

לניווט בצורה נוחה יותר, יוכלו המשתמשים כעת לקבל הנחיות ניווט, כגון הנחיות פנייה אחר פנייה, עדכוני תנועה בזמן אמת או התראות על סכנות, בזמן שהמסך נעול בצורה מאובטחת. Waze צפויה לשחרר החודש את הפי'צר, ברחבי העולם באנדרואיד, וב-iOS בסתיו הקרוב.