צורפתם לקבוצה ה-80 של הקייטנה בגן? וואטסאפ תעזור להחליט אם כדאי לכם להישאר

עדכון חדש של וואטסאפ נועד להגביר את הבטיחות בעת השימוש ולשמור על הפרטיות שלכם. צורפתם לקבוצה חדשה שאין לכם מושג מה היא? כך תוכלו להיחשף לכל הפרטים החשובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/24 11:51 ה בתמוז התשפד

צורפתם לקבוצה ה-80 של הקייטנה בגן? וואטסאפ תעזור להחליט אם כדאי לכם להישאר
קבוצות וואטסאפ, צילום: Ravi_Sharma1030,Shutterstock

לא פעם קורה שמשתמש וואטסאפ מוצא את עצמו בקבוצה עם כותרת לא ברורה ומשתתפים שהוא אינו מכיר, ואין לו מושג איך ומתי נקלע לסיטואציה הזאת. כעת האפליקציה משתדרגת בניסיון לפתור את הבעיה הזאת ולהגביר את הבטיחות בעת השימוש. כעת כשתצורפו לקבוצה חדשה תיחשפו לכל הפרטים החשובים לגביה: מי צירף אתכם, מי יצר את הקבוצה, מתי היא נוצרה ומה התיאור שלה. כך תוכלו להחליט בקלות ובמהירות האם עדיף לצאת ממנה.

צורפתם לקבוצת וואטסאפ חדשה? כל הפרטים לפניכם

האפשרות הזאת מצטרפת להגדרות הפרטיות שכבר קיימות באפליקציה, המאפשרות לכם להגדיר מי יכול לצרף אתכם לקבוצה ומי לא. באפשרותכם לבחור "כולם", "רק אנשי הקשר שלי" ואפילו לבחור אנשים מתוך אנשי הקשר שלא יוכלו לצרף אתכם. בנוסף, אפשר לדווח על הודעה שנשלחה בקבוצה ואף לחסום את איש הקשר - אך עדיין לראות את ההודעות שהוא שולח בקבוצה. אפשר גם לדווח על מנהלי הקבוצה, במידה ואתם סוברים שמדובר בתוכן פוגעני או ספאם.

כל הפרטים

כל הפרטים צילום: Tatiana Diuvbanova,Shutterstock

עדכון נוסף שבדרך לשנות את חיינו הוא תמלול הודעות קוליות. עד כה הפיצ'ר נבחן אצל משתמשי הבטא באייפון ולאחרונה החל גם אצל משתמשי אנדרואיד, אך ייקח זמן עד שיגיע גם אלינו ויתמלל את ההודעות הקוליות שנשלחו אלינו בלחיצת כפתור. כרגע העדכון זמין בחמש שפות שונות - לא בעברית -ובהמשך יתרחב.