חג מבריק: "טירולר" משיקה מוצרי ניקיון במטרה להכין את הבית לפסח

לקראת חג הפסח חברת מוצרי הניקיון "טירלור" אשר מפתחת מגוון מוצרי ניקיון מאז 1987 משיקה שישה מוצרים שיהפכו את ניקיונות הפסח ליעלים יותר במינימום מאמץ ובמחירים אטרקטיביים

חדשות כיפה חדשות 19/03/23 20:35 כו באדר התשפג

חג מבריק: "טירולר" משיקה מוצרי ניקיון במטרה להכין את הבית לפסח
ניקיון פסח, צילום: שאטרסטוק

חג מבריק: "טירולר" משיקה מוצרי ניקיון במטרה להכין את הבית לפסח, ביניהם המוצרים: מנקה חלונות מגנטי ומגב סילקון אנטי-בקטריאלי.

בכל שנה בתקופת האביב, אנו מנקים את הבית לקראת הפסח ונפטרים מכל החמץ שעלול להסתתר בכל פינה ופינה. חלקנו מתחילים עם שואב האבק כבר שבועות לפני, וחלקנו מזדרזים לנקות את המגירות והמדפים ברגע האחרון בדיוק כמו בני ישראל שמיהרו לצאת ממצרים.

לקראת חג הפסח חברת מוצרי הניקיון "טירלור" אשר מפתחת מגוון מוצרי ניקיון מאז 1987 משיקה שישה מוצרים שיהפכו את ניקיונות הפסח ליעלים יותר במינימום מאמץ ובמחירים אטרקטיביים. חברת "טירלור" משתמשת באיכות חומרים גבוהה ביותר, מה שגורם למוצרים להיות עמידים באופן יוצא דופן, שלא נשחקים, מתעוותים או משנים את צורתם וממשיכים לנקות בצורה מושלמת לאורך שנים.

אלה המוצרים שהושקו

רב מג 5

מגב סילקון משיכה דחיפה דו כיווני 44 ס"מ המתאים לכל סוגי המשטחים, עם עיצוב פטנטי המאפשר דחיפה ומשיכה של נוזלים במוצר אחד, בזווית הכי מתאימה לגריפה מושלמת, 100% סילקון עם מוט פלדה פנימי לחיזוק נוסף.

מחיר: 99 ₪

רב מגב 3

מגב סילקון מפרקי 45 ס"מ נוח במיוחד ומתאים לכל סוגי המשטחים, מפרק מתכוונן לזווית גישה נוחה במיוחד, מיוצר מיציקה אחת של 100% סילקון איכותי, מפרק גמיש המוגן בפטנט לזווית גרפיקה מושלמת משדרג את הניקון בבית לרמה מקצועית.

מחיר: 95 ₪

מבריקן

מגב הפלא פטנט להברקת רצפות, המופ הפטנטי מתגמש ומתכופף, מפרק ראש מסתובב 360° עשוי יציקה אחת של 100% סיליקון, 2 מטליות מיקרופייבר איכותיות במיוחד שמתאימות לכל סוגי המשטחים.

מחיר: 130 ₪

מברשת אסלה

מעוצבת 100% סיליקון אנטי-בקטריאלית (לבן), ראש וסיבים עשויים מיציקה אחת, מוט פלדה פנימי לחיזוק הידית, מקסימום ניקיון במינימום מאמץ.

מחיר: 130 ₪

מגב

מגב צילום: יח"צ טירולר

"נרגשים להשיק את המוצרים"

סמנכ"ל השיווק, ניר טירולר מסר: "נרגשים להשיק את המוצרים החדשים שלנו לחג הפסח. המוצרים החדשים מצוידים במגוון הפיצ'רים והפטנטים החדשים המתקדמים ביותר. אנחנו ממשיכים לפתח עבור קהל לקוחתנו את כלי הניקוי המתקדמים והטובים בעולם ומאחלים לכולם חג פסח שמח ונקי".

מוצרי "רב מגב" עוזרים לכך שהניקיון יהיה יעיל, יסודי ואיכותי

חברת "טירולר" מפתחים ומיצרים מאז 1987 את סדרת מוצרי "רב-מגב" מגוון כלי הניקיון הטובים בעולם. שעוזרים לכך שהניקיון יהיה יעיל, יסודי, ואיכותי, מה שהופך את החיים של כולנו לקלים יותר. בחברת "טירולר" משתמשים רק באיכות חומרים גבוהה ביותר, מה שגורם למוצרים להיות עמידים בצורה יוצאת דופן, מוצריהם לא נשחקים, לא מתעוותים, לא משנים את צורתם וממשיכים לנקות בצורה מושלמת לאורך שנים.