ירי לעבר תושב ישראלי בחווארה. התושב הגיב, והמחבל ברח

מחבל פלסטיני ירה לעבר תושב ישראלי בחווארה, התושב, שאתו היו ברכב שני טרמפיסטים שדיווחו על האירוע בזמן אמת, שלף את אקדחו וירה באוויר, המחבל ברח, אין נפגעים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/20 18:26 כו באייר התשפ

ירי לעבר תושב ישראלי בחווארה. התושב הגיב, והמחבל ברח
זירת האירוע, צילום: צבי סוכות

פלסטיני ניסה לירות  הערב (ד') לעבר תושב ישראלי בחווארה. יחד איתו היו שני טרמפיסטים קטינים בני 14 ו 15. אחד הקטינים דיווח למוקד המועצה תוך כדי אירוע.  התושב יצא מהרכב שלף את אקדחו ירה 2 יריות באוויר והניס את המחבל .

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון שוחח עם בכירים במשטרה ואמר: "התושב הזה,  הוא גיבור, שמנע אסון. גילה תושייה. וכן הנערים שהיו איתו ברכב, לא איבדו את העשתונות דיווחו מייד למוקד. אני רוצה לחזק את התושב. אנחנו מצדנו מבטיחים, איומים מצד האוייב לא מפחידים אותנו. נמשיך לנטוע עצמנו בקרקע לבנות ולצמוח. בכל מקום. אני מודה לחיילי צה"ל שהגיעו מייד למקום בכדי לתפוס את המחבל ולסייע לתושבים"

 הנער בן ה 14 שדיווח מהאירוע, הוא תושב השומרון שהיה בדרך לבית הספר התיכון בו הוא החל ללמוד היום: "נסענו על הציר היה פקק עומד, הערבי עמד על המדרכה, מהצד שלי ושל חבר שלי, הוציא אקדח. דרך אותו. לחץ כמה פעמים על ההדק, הנהג שהיה איתנו נתן גז נכנס ברכבים לפנינו, יצא אליו התחיל לרדוף אחריו והמחבל ברח".

זירת  האירוע

זירת האירועצילום: צבי סוכות