מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גלנט: יש לשנות את החלטת הקבינט | סמוטריץ' - "לא נאפשר עסקת כניעה"

לאחר חילוץ החטופים, שר הביטחון כתב ברשתות כי יש לשנות את החלטת הקבינט בעניין ציר פילדלפי: "זה מאוחר עבור החטופים שנרצחו. חייבים להשיב הביתה את החטופים" | שר האוצר הגיב: "הקבינט לא יאפשר עסקת כניעה שתפקיר את ביטחון ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/24 11:26 כח באב התשפד

גלנט: יש לשנות את החלטת הקבינט | סמוטריץ' - "לא נאפשר עסקת כניעה"
גלנט וסמוטריץ' | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר חילוץ גופות החטופים, שר הביטחון יואב גלנט קרא הבוקר (א') ברשתות החברתיות לשנות את החלטת הקבינט שהתקבלה בחמישי האחרון הנוגעת לכך שכוחות צה"ל יישארו בציר פילדלפי בזמן עסקת חטופים: "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מידיי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי. זה מאוחר עבור החטופים שנרצחו בדם קר. חייבים להשיב הביתה את החטופים שנותרו בשבי החמאס. מדינת ישראל תבוא חשבון עם כל ראשי ומרצחי החמאס, עד האחרון שבהם".

"חמאס רצח את חטופינו כדי לאפשר לו לשרוד ולשקם את יכולותיו"

לאחר הודעתו של שר הביטחון, שר האוצר סמוטריץ' יצא נגד גלנט ברשתות החברתיות: "חמאס רצח את חטופינו כדי לאפשר לו לשרוד ולשקם את יכולותיו ולשוב לתקוף את ישראל, הקבינט לא יאפשר עסקת כניעה שתפקיר את ביטחון ישראל. הבוקר רצועת עזה חייבת להצטמצם, כוחות צה"ל צריכים לנוע מהגבול הנוכחי פנימה 2 ק"מ ולנקות את כל מה שבדרכם. זהו שטח שלעולם לא יחזור לעזתים. גם ברגעים קשים שקורעים את הלב, השכל והאחריות הלאומית חייבים לגבור ולהוביל את קבלת ההחלטות שלנו".